برپایی نمایشگاه «حماسه حسینی» در شعب مؤسسه معجزه جاوید ملارد
کد خبر: 1317887
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱

برپایی نمایشگاه «حماسه حسینی» در شعب مؤسسه معجزه جاوید ملارد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نمایشگاه «حماسه حسینی» به همت مؤسسه معجزه جاوید ملارد در این مؤسسه و هفت شعبه آن به‌مدت یک ماه برپا شد.


عقیل وطن‌دوست، مدیرمسئول مؤسسه معجزه جاوید ملارد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه «حماسه حسینی» به همت مؤسسه معجزه جاوید ملارد در این مؤسسه و هفت شعبه آن از اول ماه محرم برپا شده است و تا پایان ماه محرم به‌مدت یک ماه به فعالیت خود ادامه می‌‌دهد.

وی در ادامه بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها کارهای دستی قرآن‌آموزان، نقاشی‌ این گروه با محوریت عاشورا و تحقیقات و مقالات مربیان قرآن این مراکز با محوریت عاشورا و قیام امام حسین(ع) عرضه می‌شود.

وطن‌دوست در رابطه با اهداف برپایی این نمایشگاه افزود: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان و ضرورت آشنایی خردسالان با اهداف قیام عاشورا و فرهنگ صحیح عزاداری در این ماه این نمایشگاه این مؤسسه و شعب آن برپا شده است.

مدیرمسئول مؤسسه معجزه جاوید ملارد در پایان خاطرنشان کرد: بازدید از این نمایشگاه‌ها برای عموم ازاد است و علاقه‌مندان طی این یک ماه هر روز از ساعت 13 تا 17 می‌توانند به این مؤسسه و شعب ان مراجعه کنند.

captcha