تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها باید حفظ شود
کد خبر: 1321295
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
حجت‌الاسلام لطفی:

تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها باید حفظ شود

گروه اجتماعی: امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمنان در پی ضربه زدن به نظام و انقلاب با گرفتن روحیه بسیجی ملت هستند هستند، گفت: لذا حفظ تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها مهم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام شنبه، 2 آذر  در همایش بزرگ زینبیون بسیج طلاب و روحانیون استان ایلام با اشاره به نقش بسیج در اقتدار روزافزون ایران اسلامی، اظهار کرد: اسقرار و استمرار نظام اسلامی، پیروزی‌های بزرگ و شکست‌های پی در پی دشمنان در توطئه علیه انقلاب، همه مرهون حضور ملت بسیجی ایران در صحنه است.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب آثار و برکات ارزشمندی در عرصه‌های مختف دارد، گفت: بسیجی در همه عرصه‌ها با اعتقادات دینی حضور پیدا می‌کند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه حضور بسیج در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلاب بسیار ارزشمند است، گفت: بسیج، برای ملت ما یک ارزش است؛ دشمنان نیز در پی ضربه زدن به نظام و انقلاب با گرفتن روحیه بسیجی ملت هستند، لذا آنچه که برای ما مهم است حفظ تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها است.

حجت‌الاسلام لطفی نقش بانوان در دوران دفاع مقدس و همچنین در فعالیت‌های بسیج در عصر کنونی را ارزشمند توصیف کرد و با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه، باید زینب‌وار وارد عرصه شد، افزود: حضرت زینب(س) با تفکر آرمان‌خواهی و ارزش‌گرایی و عزت‌گرایی راه سرخ امام حسین(ع) را به پیش برد که در این راستا همه باید از ایشان الگو بگیریم.

وی گفت: حضرت زینب(س) پس از حادثه عاشورا در اوج مظلومیت قرار گرفت اما بعد از عاشورا شکوه و عظمت ایشان نمایان شد؛ زنان ایران اسلامی نیز مظلومیت را دیدند ولی بعد از آن، عزیز واقع شدند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام خاطرنشان کرد: بسیجی باید به روز و با بصیرت باشد تا بتواند در مواقع حساس بهترین تشخیص را ارائه دهد.

captcha