همایش سبک زندگی امام محمدباقر(ع) در هرمزگان برگزار می‌شود
کد خبر: 1347933
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵
با سخنرانی آیت الله نعیم آبادی؛

همایش سبک زندگی امام محمدباقر(ع) در هرمزگان برگزار می‌شود

گروه اندیشه: مدیراجرایی همایش سبک زندگی امام محمدباقر(ع) در بندرعباس گفت: این همایش منطقه‌ای، فردا یکشنبه ۸ دی ماه با سخنرانی امام جمعه بندرعباس در سالن همایش های دانشکده سما برگزار می‌شود.


آرش بیژن پور، مدیراجرایی همایش سبک زندگی امام محمدباقر(ع) در بندرعباس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، گفت: این همایش با رویکرد پرداختن به ابعاد زندگی امام محمد باقر(ع) و زوایای پنهان زندگی آن حضرت برگزار می شود.



وی در ادامه بیان کرد: همایش سبک زندگی امام محمدباقر(ع) در 3 محور اصلی مقاله، نقاشی و خطاطی ویژه دانشجویان و استادان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و طلاب حوزه های علمیه طراحی شده است.



دبیر همایش «سبک زندگی امام محمدباقر(ع)»، محورهای بخش مقالات این همایش را شامل «مدیریت اسلامی از دیدگاه امام محمد باقر(ع)»، «نگرشی نوین به همکاری از منظر امام محمد باقر(ع)» و آداب عبودیت و بندگی از منظر امام محمدباقر(ع)» عنوان کرد.



بیژن پور گفت: «سبک زندگی امام محمد باقر(ع) و تعامل با جامعه اسلامی، «عدالت و توسعه اجتماعی از دیدگاه امام محمد باقر(ع)» و «راهکارهای تحقق جامعه فاضله از دیدگاه امام محمد باقر(ع)» بخش دیگری از محورهای مقالات این همایش است. 



وی خاطرنشان کرد: تاکنون 22 مقاله از سوی پژوهشگران دانشگاه های آزاد استان به این همایش ارسال شده است که از صاحبان 3مقاله برتر تجلیل خواهد شد.

captcha