آزادگان؛ سندهای زنده صبر و استقامت برابر دشمنان
کد خبر: 1440211
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
امام جمعه ایلام بیان کرد:

آزادگان؛ سندهای زنده صبر و استقامت برابر دشمنان

گروه اجتماعی: امروز، افتخار و سربلندی ایران اسلامی مدیون ایثار و رشادت‌های آزادگان به عنوان سندهای زنده صبر و استقامت در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز، 26 مرداد در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن با بیان اینکه آزادگان سندهای زنده صبر و استقامت در برابر دشمنان هستند، اظهار کرد: امروز، افتخار و سربلندی ایران اسلامی مدیون ایثار و رشادت‌های آزادگان و خانواده‌های آنهاست.
وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس درخشان‌ترین دوران انقلاب اسلامی است، گفت: ملت بزرگ ایران در این مقطع حساس با مقاومت و ایثار توانستند دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام، افزود: دشمنان انقلاب با ظن باطل خود به انقلاب نوپای اسلامی ایران حمله کرده و می‌خواستند این انقلاب را در آغاز پیروزی خود با شکست مواجه کنند در حالی که نتوانستند انگیزه ملت ایران درک کنند.
امام جمعه ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در باورهای عمیق دینی و دین‌مداری مردم دارد، گفت: دشمنان این انقلاب با گذشت 35 سال از پیروزی شکوهمند ایران هنوز راز و رمز ماندگاری این انقلاب بر مدار دینی را کشف نکرده‌اند. انقلاب اسلامی ایران با حادثه‌ای مثل دفاع مقدس، توانست ثابت کند که این انقلاب، انقلابی دینی، فرهنگی و اسلامی بوده و برآیندی از بعثت خاتم(ص)، غدیر و عاشورا است.
وی یکی از نمونه پیروزی‌های شکوهمند ایران اسلامی را ورود آزادگان سرافزار به میهن یاد و بیان کرد: آزادگان، عالی‌ترین جلوه‌های ایثار، مقاومت و ولایت‌مداری را با شرایط سخت به نمایش گذاشتند و این بسیار مهم است.
آیت‌الله لطفی در پایان گفت: پیوند عمیق امت اسلامی در دوران انقلاب با امام و رهبر فرزانه، پیوندی عمیق و ایمانی است و هرگز قابل انفکاک نخواهد بود.

captcha