حمايت از ايثارگران بسيجيان و خانواده‌های شهداء يك وظيفه همگانی است
کد خبر: 1672111
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۷:۴۵

حمايت از ايثارگران بسيجيان و خانواده‌های شهداء يك وظيفه همگانی است

رئيس‌كل دادگستری استان آذربايجان شرقی گفت: حمايت از ايثارگران، بسيجيان و خانواده‌های معظم شهداء يك وظيفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) در اهر، حجت‌الاسلام «مالك اشتر شريفی» رئيس‌كل دادگستری استان آذربايجان شرقی در جمع قضات، دادستان‌ها و روسای دادگستری شهرهای منطقه ارسباران، مسؤلان اجرايی شهرستان اهر و خانواده‌های معظم شهدا و ايثارگران در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمايت از ايثارگران، بسيجيان و خانواده‌های معظم شهدا را يك وظيفه همگانی برشمرد و افزود: عزت، اقتدار و امنيت جامعه امروزی ما در گرو ايثار و از جان گذشتگی ايثارگران و خانواده‌های شهداست و خانواده‌های شهدا چشم و چراغ نظام و انقلاب هستند.
رئيس‌كل دادگستری استان آذربايجان‌شرقی تشكيل شوراهای حل اختلاف را يكی از افتخارات و نماد مشاركت مردم در دستگاه قضايی ذكر كرد كه نقش بسزايی را در پيشرفت دستگاه قضايی در تسريع رسيدگی به پرونده‌‌ها و مراجعات مردمی و حل و فصل مشكلات آنها به دستگاه قضايی داشته است.
حجت‌الاسلام شريفی همچنين تقويت دادگستری‌های منطقه ارسباران و شهرهای اهر و همجوار را از اولويت دادگستری استان در جهت ارائه خدمات مناسب قضايی به شهروندان اين منطقه عنوان كرد.
وی افزود: دادگستری اهر يكی از دادگستری‌های نمونه استان است كه نقش بسزايی را در تحقق برنامه‌های قوه قضائيه در منطقه داشته است.
همچنين، در پايان اين مراسم، از خدمات «خيرالله تيموری» دادستان سابق عمومی و انقلاب اهر تقدير و حجت‌الاسلام «نظری» به عنوان دادستان جديد عمومی و انقلاب اهر معرفی شد.
captcha