عدالت‌محوری شاخصه مهم شهيد بهشتی بود
کد خبر: 2552075
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸

عدالت‌محوری شاخصه مهم شهيد بهشتی بود

گروه اجتماعی: فرماندار اهر، عدالت محوری و ولايت‌مداری را از شاخصه‌های مهم شهيد بهشتی عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه آذربايجان شرقی، رضا صديقی، فرماندار اهر، امروز، 4 تيرماه، در نشست مشترك مسئولان اداره‌ها با قضات دادگستری اهر، افتخار بزرگ دستگاه قضايی را تأمين عدالت و امنيت در جامعه برشمرد و اظهار كرد: در هر كشور و منطقه‌ای كه امنيت حاكم است ثبات و آرامش و رونق اقتصادی و توسعه را به همراه دارد و به بركت انقلاب اسلامی، خون شهدا و اقتدار دستگاه قضايی، نظامی، انتظامی و امنيتی ايران اسلامی از كشورهای امن دنياست.
وی گفت: با وجود اينكه دشمنان می‌خواستند با شهادت مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و افراد شاخصی همچون شهيد بهشتی كه از استوانه‌های نظام و انقلاب بودند كشور را دچار بحران كنند؛ اما خون پاك و مطهر شهدايی همچون بهشتی موجب تقويت نظام شد.
اين مقام مسئول، عدالت محوری و ولايت مداری را از شاخصه‌های مهم شهيد بهشتی عنوان كرد و گفت: با وجود اينكه شهيد بهشتی در اوج مظلوميت به درجه رفيع شهادت رسيد اما راه او هميشه ماندگار بوده و خدمات ارزشمند آن شهيد در تدوين قانون اساسی، احيا دستگاه قضايی و خدمات ماندگار آن شهيد بزرگوار در تاريخ درخشان انقلاب اسلامی بيادگار خواهد ماند.
دراين مراسم همچنين حجت‌الاسلام محمدعلی نظری رئيس دادگستری اهر گزارشی از عملكرد يكساله اين نهاد را به سمع و نظر حاضران رساند و از تعامل مثبت ادارات با دستگاه قضايی قدردانی كرد.
captcha