برگزاری جشن بزرگ انقلاب ویژه دانشجویان در کردستان
کد خبر: 2736672
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

برگزاری جشن بزرگ انقلاب ویژه دانشجویان در کردستان

گروه سیاسی: رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان از برگزاری جشن انقلاب ویژه دانشجویان ۱۴ بهمن ماه در دانشگاه کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، دکتر حمیدرضا مجردی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان و دبیر کمیته دانشجویی دهه فجر دیشب، 29 دی ماه در اولین نشست کمیته 22 گانه دهه فجر از برگزاری جشن انقلاب ویژه دانشجویان 14 بهمن ماه در دانشگاه کردستان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم با حضور دانشجویان تمام دانشگاه‌های سطح استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه براساس مصوبات جلسه کمیته دانشجویی و در راستای ارتقاء جنبه علمی این مراسم، سخنران کشوری در آن حضور خواهد یافت، افزود: ایجاد فضای شاد و نشاط آور در بین دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این مراسم است. 
رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان با اشاره به نقش تأثیرگذار دانشگاهیان و نخبگان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی افزود: در این راستا تکاپوی دانشجویان و دانشگاهیان در برگزاری برنامه‌های در خور این ایام امری بسیار ضروری است.
وی بیان کرد: ایام الله دهه مبارکه فجر فرصت مناسبی برای نشان دادن نمای پُرافتخار از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به نسل آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است و زمینه‌ساز حرکت امیدوارانه جامعه‌ به سمت اهداف انقلاب است.
دکترمجردی اعلام کرد: برنامه‌های کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر در راستای پررنگ شدن و مؤثر بودن برنامه‌های این ایام در دو بخش مشترک و داخلی تقسیم‌بندی می‌شود.
وی بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا، آذین بندی محیطی، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهداو ایثارگران دانشگاهی و برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع انقلاب از جمله برنامه‌های اجرایی این کمیته است.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان در پایان با گلایه از عدم حضور تعداد معدودی از دانشگاه‌های استان در جلسات کمیته دانشجویی یادآور شد: حضور در جلسات کمیته می‌تواند موجب پربار شدن مراسمات این دهه شود.

captcha