«سمت خدا» سه جلدی شد/ دریافت‌هایی از اساتید اخلاق به قلم «فرحزاد»
کد خبر: 3360580
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

«سمت خدا» سه جلدی شد/ دریافت‌هایی از اساتید اخلاق به قلم «فرحزاد»

گروه ادب: کتاب «سمت خدا» که دریافت‌هایی از اساتید اخلاق است، در سه جلد و به قلم حجت‌الاسلام فرحزاد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجموعه سه جلدی «سمت خدا» با زیرعنوان دریافت‌هایی از اساتید اخلاق به قلم حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد از سوی انتشارات عطش چاپ و روانه بازار نشر شد. 

این مجموعه که شامل سخنان حکمت‌آمیز است، مجموعه دریافت‌هایی را شامل می‌شود که نویسنده در طول سالیان سال از اساتید اخلاق خوشه‌چینی و نکات برجسته این درس‌ها را جمع‌آوری کرده و به صورت داستانک در کتاب «سمت خدا» آورده است و می‌تواند راهگشای هدایت و سعادت آنها شود.

نویسنده در جلد نخست از این مجموعه به مباحثی مانند توحید ناب، یاد خدا، دعاهایی که اجابت نشد، اعتقاد به مشیت الهی، بالاترین نذر، به سوی موت، هزاران سال انتظار، اثبات خداوند، نشانه‌های راه خدا، معنویت وضو، توجه در نماز و ... پرداخته است.

در جلد دوم نیز موضوعاتی اخلاقی و تربیتی مانند اخلاق در خانواده، ازدواج، تربیت دینی فرزند، پدر و مادر، استغفار برای دیگران، شکر بر داده‌ها، راهیابی به ملکوت آسمان‌ها، حقیقت ایمان، درخت طوبی، ویژگی‌های مؤمن و ... را مورد توجه قرار داده است.

در جلد سوم این مجموعه نیز به شیوه‌های تربیتی ائمه(ع)، روش تربیتی انبیاء، قنوت صلوات، کربلا، محرم، عزاداری، زیارت عاشورا، علل قیام امام حسین(ع)، ادب روضه خواندن، هم‌نشینی با فقرا، زیبایی‌های زندگی، کنترل نفس، عاقبت به خیری و ... اختصاص یافته است.

مجموعه «سمت خدا» با عناوین «دفتر اول: ارتباط با خدا»، «دفتر دوم: ارتباط با خود و دیگران» و «دفتر سوم: ارتباط با اهل بیت(ع)» از سوی انتشارات عطش روانه بازار نشر شده و به صورت تک جلدی و دوره‌ای در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

captcha