جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3361569
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
همزمان با آغاز سالتحصیلی در همدان؛

جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر اظهار کرد: امسال جشن عاطفه‌ها در دو نوبت و با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار می‌شود، هیچ دانش‌آموزی نباید به علت مشکلات مالی از تحصیل باز بماند.

علی کولیوند، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، بیان کرد: امسال جشن عاطفه‌ها در دو نوبت و با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار می‌شود، هیچ دانش‌آموزی نباید به علت مشکلات مالی از تحصیل باز بماند.

وی افزود: هر ساله همزمان با بازگشایی مدارس، کمیته امداد امام خمینی ملایر(ره) با همکاری اداره آموزش و پرورش به منظور جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی، ادارات دولتی، بخش خصوصی، اصناف و ... بسیج می شوند تا در جهت یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند محروم همتی مضاعف معمول کنند.

کولیوند عنوان کرد: امسال نیز در روز نمادین جشن عاطفه‌ها اقشار مختلف جامعه برای دستگیری از همنوع خود با شعار «هیچ کودکی نباید به علت مشکلات مالی از تحصیل باز بماند» هرآنچه از دستش برمی‌آید انجام خواهد داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر عنوان کرد: چشم‌های کودکان محروم، امروز چشم به راه دست‌های نوازشگری است که همواره به بهانه‌ای مهربانی را بین خود و همنوع خود تقسیم می‌کنند.

وی با اشاره به کمک‌های نقدی و غیرنقدی قابل توجه خیّرین و نیکوکاران ملایر در جشن عاطفه‌های سال‌های گذشته شهرستان، افزود: در روزهای 26 و27 شهریورماه در میادین اصلی و معابر و بازارچه‌ها و 8 مهرماه در مدارس سطح شهرستان با شعار «مهر در انتظار همدلی» جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 280 پایگاه در سطح شهرستان  برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی اقشار مختلف مردم نوعدوست ملایر برپا شود.

captcha