۱۶هزار دانش‌آموز لرستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند/ راه‌اندازی ۵۶۵ پایگاه جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 3361879
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
منتظری:

۱۶هزار دانش‌آموز لرستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند/ راه‌اندازی ۵۶۵ پایگاه جشن عاطفه‌ها

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی لرستان در جشن عاطفه‌ها در قالب ۵۶۵ پایگاه گفت: ۱۶ هزار و ۱۳۵ دانش‌آموز لرستانی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

ولی‌الله منتظری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی استان امسال در 565 پایگاه مستقر سطح استان و  با همکاری 250 نفر در جشن عاطفه‌ها انجام می‌شود.
وی در ادامه سخنان خود در این زمینه افزود: از این تعداد 72 پایگاه ثابت و 47 پایگاه سیار جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی هم استانی‌ها فعال هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در مدارس، مساجد، مراکز کمیته امداد و بسیج شهرستان‌ها دایر می‌شود که در این پایگاه‌ها 250 نفر به‌صورت رسمی، غیر رسمی و افتخاری مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: سال گذشته از محل برپایی پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها از سوی مردم خیر لرستان بیش از 12 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

منتظری از برگزاری برنامه جشن عاطفه‌ها از طرف کمیته امداد در روز 26 و 27 شهریورماه خبر داد و افزود: زنگ عاطفه‌ها همزمان با سراسر استان در تاریخ 8 مهر 94 در کلیه مدارس لرستان نواخته می‌شود.

وی تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد را 16هزار و 135 نفر اعلام کرد و تصریح کرد: از این تعداد هشت هزار و 290 نفر دختر و هفت هزار و 845 نفر دختر هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان اظهار کرد: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها در کوتاه‌ترین زمان در اختیار دانش‌آموزان نیازمند مدارس استان قرار می‌گیرد.

captcha