افتتاح ۳ پروژه فرهنگی در شهرستان پاکدشت
کد خبر: 3399407
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
با حضور معاون سیاسی استانداری تهران:

افتتاح ۳ پروژه فرهنگی در شهرستان پاکدشت

کانون خبرنگاران نبأ: نگارخانه، سالن نمایش و نمایندگی انجمن سینمای جوانان شهرستان پاکدشت صبح امروز طی مراسمی با حضور چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مقامات محلی افتتاح شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، در آیین افتتاح سه پروژه هنری مذکور چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران ضمن ابراز خرسندی از انجام پروژه‌های هنری و نیز پتانسیل بالای هنرمندان شهرستان پاکدشت، خواستار توجه بیشتر در مقوله هنر متعهد شد و بر تلاش در تولید آثار فاخر و ارزشی توسط هنرمندان تأکید کرد.

حمید محسن‌وند، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت ضمن تشکر از همکاری فرماندار، همکاران این اداره و هنرمندان این شهرستان به ارائه گزارش مختصری از روند تکمیل پروژه‌های یاد شده پرداخت و توجه حمایت بیشتر مسئولان به حوزه فرهنگ و هنر را خواستار شد.

همچنین از بازیگر عرصه سینما و تلویزیون اردلان شجاع‌کاوه (مدرس کلاس‌های بازیگری سینمایی این شهرستان)، سهیل صدیقی مسئول انجمن هنرهای نمایشی و محمد ستوده فلاح، امیر رونقی، نیلوفر طوفان‌پور از هنرمندان عرصه‌های نمایش، میثم تراب‌علی مسئول انجمن سینماگران جوان شهرستان به واسطه تلاش‌های انجام شده ایشان تقدیر شد.

لازم به ذکر است در آیین افتتاحیه برنامه‌های هنری توسط هنرمندان برای میهمانان اجرا شد که اجرای نمایش شبیه‌خوانی بمناسبت محرم، پخش فیلم کوتاه، نمایشگاه عکس‌های عاشورایی از آن جمله بود.

در پایان خاطرنشان می‌شود حضور معاونان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خیلدار معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی و اسماعیلی معاون هنری سینمایی اداره کل، در کنار سایر میهمانان فرصت مغتنمی بود تا هنرمندان ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با ایشان به بیان مشکلات و طرح برنامه‌های جاری خود بپردازند.

محمد فرخی

captcha