انقلاب اسلامی به سمت جهانی شدن در حال حرکت است
کد خبر: 3442125
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

انقلاب اسلامی به سمت جهانی شدن در حال حرکت است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی به سمت جهانی شدن در حال حرکت است، انقلاب اسلامی در ایران خلاصه نشده بلکه به‌زودی در تمام منطقه و دنیای اسلام همه‌گیر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان سه‌شنبه، 12 آبان‌ماه در مراسم دیدار با نخبگان دانش‌آموز گفت: انقلاب اسلامی به سمت جهانی شدن در حال حرکت است، انقلاب اسلامی در ایران خلاصه نشده بلکه به زودی در تمام منطقه و دنیای اسلام همه‌گیر می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: اتفاقات رخ داده در سطح منطقه و تحولات ایجاد شده در روح مردم منطقه یک آینده را برای اسلام نشان می‌دهد، بزرگی حرکات امروز جهان شباهت‌هایی به معجزه دارد، ارتشی که از نظر قدرت 60 سال بر تمام منطقه سیطره کامل داشت امروز در چهار جنگ اخیر خود با مردم غزه شکست خورده است.

ابوحمزه با بیان اینکه امروزه عمده مباحث موجود در جهان بین دو کشور است، ابراز کرد: چرا آمریکایی‌ها آنقدر مستأصل و ضعیف شده‌اند که شش کشور جهان در سمتی می‌نشینند و ایران در یک سمت و با هم مذاکره می‌کنند.

وی با اشاره به تشکیل تمدن واحد اسلامی در سایه انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر ما در دوران دفاع مقدس در مهران و طلاییه می‌جنگیدیم امروز خط مقدم ایران دریای مدیترانه است؛ انقلاب اسلامی در آینده هزاران مدیر می‌خواهد بنابراین جوانان و نوجوانان‌ ما باید ذهن خود را در این راستا آماده کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: شما باید آماده تحول بزرگ به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا باشید و هیج نگرانی از آینده نداشته باشید به شرطی که ملاک‌های روحی خود را بالا ببرید و شک نداشته باشید که آینده انقلاب اسلامی برای همه جوانان است.

وی بیان کرد: سپاه و بسیج و آموزش وپرورش باید مدیرانی در طراز شهیدان رجایی، باهنر و چمران برای آینده انقلاب اسلامی تربیت کند؛ نخبه علمی باید نخبه معنوی نیز بوده و به عنوان اسوه و الگو در جامعه حضور داشته باشد و روی خود کار کند و در اطرافیان خود اثرگذار باشد، از ویژگی‌های یک نخبه این است که باید بصیر باشد چراکه نخبه بصیر هدف‌شناس، راه‌شناس و دشمن‌شناس است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری جلسات با حضور نخبگان دانش‌آموزی ابراز خوشنودی کرد و گفت: با توجه به ارتباط دانش‌آموزان با آحاد مردم و افکارهای مختلف در محل تحصیل و زندگی و فعالیت‌های اجتماعی نظر آن‌ها بسیار سازنده، کمک کننده و عملیاتی است.

captcha