مرحله استانی مسابقات قرآن اداره‌کل ورزش و جوانان مرکزی/ اعلام نتایج مرحله مقدماتی
کد خبر: 3453107
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
آذرماه برگزار می‌شود؛

مرحله استانی مسابقات قرآن اداره‌کل ورزش و جوانان مرکزی/ اعلام نتایج مرحله مقدماتی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات قرآن و عترت اداره‌‌ ورزش و جوانان اراک در بخش بانوان با اعلام نتایج نفرات برتر برگزار شد و مرحله استانی نیز آذرماه در شهرستان خمین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مرحله شهرستانی دومین دوره مسابقات قرآن کریم ورزشکاران و جوانان در بخش بانوان در رشته‌‌های قرائت ترتیل، تحقیق، حفظ و مفاهیم  24 آبان ‌ماه در مجتمع فرهنگی ورزشی 5 مرداد اراک برگزار شد.

بنابراین گزارش: در این مرحله از مسابقات زهره خانمحمدی و محدثه مومنی برگزیدگان رشته قرائت ترتیل در بخش‌های ورزشکاران و جوانان، شرمین خانمحمدی و عادله شیخی نیز در رشته قرائت تحقیق در دو بخش ورزشکاران و جوانان به مرحله استانی راه یافتند.

همچنین در رشته حفظ یک جزء جوانان سمیرا خاکی نهاد و در بخش ورزشکاران نیز حنا کارونی رتبه‌های اول را از آن خود کردند.

سهیلا حسینجانی و شیما مؤمنی در دو بخش ورزشکاران و جوانان در رشته حفظ 3 جزء مقام اول را به خود اختصاص دادند و زهرا عباسی در رشته حفظ 10 جزء و اعظم سیفی در رشته حفظ 20 جزء به عنوان نفرات منتخب بخش جوانان شناخته شدند.

نفرات برتر هر رشته با اهدای لوح و هدایای نقدی تقدیر شده و به مرحله استانی که در آذرماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت، این مرحله در شهرستان خمین خواهد بود، البته طبق گفته مسئولان فعلاً در حال جمع‌بندی اسامی مرحله مقدماتی هستند و زمان دقیق مرحله استانی مشخص نیست.

captcha