اجلاس سراسری نماز در اوج سادگی، باشکوه برپا شود
کد خبر: 3460572
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

اجلاس سراسری نماز در اوج سادگی، باشکوه برپا شود

گروه اجتماعی: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قزوین، گفت: اجلاس سراسری نماز باید در عین سادگی، باشکوه و در خور میهمان برپا شود زیرا بیشتر این میهمانان از مفاخر ملی به‌شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، ایوب رحیمی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قزوین، در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی برگزاری بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز که صبح امروز، 18 آذرماه در سالن جلسات دفتر استانداری برگزار شد، با توجه به اینکه ریاست جمهوری نیز در این اجلاس دعوت دارد، اظهار کرد: زمان دقیق جلسه با وقت اعلام شده از طرف رئیس‌جمهور، تعیین خواهد شد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه 23 اجلاس در کشور برگزار شده است، بیان کرد: بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز بین هفته آخر دی‌ماه سال جاری و هفته نخست بهمن‌ماه برپا می‌شود و اعضای کمیته 6 گانه بر مسئولیت‌های قبل خود باقی مانده و تغییر نمی‌کنند.

رحیمی با بیان اینکه در این جلسه اعضای دقیق کمیته‌ها مشخص شده است، افزود: فعالیت‌ها توسط هر کارگروه‌ برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: کمیته علمی این اجلاس وظیفه تبلیغ کردن و رصد آثار ارسالی را برعهده خواهد داشت و کمیته تبلیغات نیز این مسائل را مورد پردازش قرار می‌دهد تا هماهنگی بیشتری در برگزاری اجلاس صورت گیرد.

رحیمی با اشاره به اینکه در این اجلاس افراد زیادی از سراسر کشور میهمان استان قزوین هستند، بیان کرد: این افراد فرهنگ، برخورد و آداب و رسوم استان قزوین را به شهرشان به ارمغان خواهند برد و اگر کوچکترین بی‌نظمی و ناهنجاری صورت گیرد، خاطره تلخی برای آنان خواهد ماند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: همه مسئولان و مجریان امر موظف هستند تا بهترین نوع کار خود را به اجرا گذارند چراکه کوچکترین دلخوری نیز نباید پیش آید.

این مسئول با بیان اینکه در اجلاس سراسری نماز نباید درگیر تشریفات بیش از اندازه و اسراف شویم، گفت: این اجلاس باید در عین سادگی، باشکوه و در خور مهمان برگزار شود چراکه اکثر این میهمانان از مفاخر ملی به‌شمار می‌روند.

captcha