25 فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مراسم اعتکاف
کد خبر: 3482779
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

25 فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مراسم اعتکاف

گروه دانشگاه: مسئول مراسم اعتکاف دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه ثبت نام مراسم اعتکاف در این دانشگاه از ۱۰ اسفند آغاز شده است، گفت: این نام‌نویسی تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، موسی‌الرضا طالبی، رئیس اداره پژوهش‌های فرهنگی و مسئول برگزاری مراسم اعتکاف دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه ثبت‌نام مراسم اعتکاف در این دانشگاه از ۱۰ اسفند آغاز شده است، گفت: این نام نویسی تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش ۶۰۰ معتکف در مسجد دانشگاه وجود دارد، افزود: پیش بینی می‌کنیم تعداد ۵۰۰ دانشجو برای حضور در مراسم اعتکاف در مسجد امام علی (ع) دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات نام نویسی کنند.

طالبی گفت: در دو سال گذشته که مراسم اعتکاف در این واحد برگزار شده است، استقبال خوبی از آن صورت گرفته و مجموعاً بیش از ۷۰۰ دانشجو در این مراسم حضور یافته‌اند.

علاقه‌مندان برای نام نویسی در این مراسم می‌توانند به پایگاه اینترنتی واحد علوم و تحقیقات و یا ادارات امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده‌های این دانشگاه مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۴۴۸۶۷۱۵۴ و ۴۴۸۶۷۳۵۰ تماس حاصل کنند.

یادآور می‌شود، مراسم اعتکاف در روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ماه رجب مصادف با روزهای دوم، سوم و چهارم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

captcha