تکرار عملیات‌های تروریستی تأکیدی بر فوریت رویارویی همه‌جانبه با پدیده شوم تروریسم است
کد خبر: 3484711
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
جابری انصاری:

تکرار عملیات‌های تروریستی تأکیدی بر فوریت رویارویی همه‌جانبه با پدیده شوم تروریسم است

گروه سیاسی: سخنگوی وزارت امور خارجه انفجارهای تروریستی اخیر در یک ورزشگاه در جنوب بغداد و در یک پارک عمومی در شهر لاهور را به شدت محکوم و تأکید کرد: تکرار عملیات‌های تروریستی در نقاط مختلف منطقه و جهان تأکیدی دوباره بر ضرورت و فوریت رویارویی همه‌جانبه بین‌المللی با پدیده شوم تروریسم و افراط‌گرایی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، حسین جابری انصاری، سخنگوی وزارت امور خارجه انفجارهای تروریستی اخیر در یک ورزشگاه در جنوب بغداد پایتخت عراق و در یک پارک عمومی در شهر لاهور پاکستان را به شدت محکوم و با خانواده‌های قربانیان مظلوم و بی‌گناه این دو عملیات تروریستی و ملت و دولت کشورهای همسایه و برادر جمهوری عراق و جمهوری اسلامی پاکستان ابراز هم‌دردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: این دو عملیات تروریستی و هدف گرفته شدن یک پارک و یک ورزشگاه عمومی بار دیگر نشان داد تروریست‌ها و افراط‌گرایان همه مظاهر حیات و زندگی عادی جوامع انسانی را هدف گرفته‌اند و هیچ مکان و هیچ قشری از اقشار جوامع از خطر آنها رهایی ندارد. جابری انصاری اضافه کرد: تکرار عملیات‌های تروریستی در نقاط مختلف منطقه و جهان تأکیدی دوباره بر ضرورت و فوریت رویارویی همه‌جانبه بین‌المللی با پدیده شوم تروریسم و افراط‌گرایی است.
captcha