مسابقه فرهنگی ایده ناب در سطح دانشگاه‌های ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 3501653
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی؛

مسابقه فرهنگی ایده ناب در سطح دانشگاه‌های ارومیه برگزار می‌شود

گروه اندیشه: مسابقه فرهنگی ایده ناب به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در سطح دانشگاه‌های ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، این مسابقه در راستای نیازسنجی فرهنگی از دانشجویان و اجرای برنامه‌های متناسب با نیاز جامعه دانشجو و با هدف مشارکت دانشجویان در مدیریت و اجرای برنامه‌های فرهنگی و زمینه‌سازی برای بروز ایده‌های بکر و خلاق فرهنگی که متناسب با گفتمان فرهنگی دانشجو باشد، برگزار می‌شود.
این مسابقه در 2 بخش بهترین اولویت قالب و موضوع و بهترین ایده فرهنگی برگزار می‌شود که دانشجوین می‌توانند ترکیبی از اولویت‌های قالب و موضوع برنامه که شامل 10 قالب اجرایی و 10 موضوع برنامه فرهنگی است، را به سامانه پیامکی مسابقه ارسال نمایند.
با توجه به اینکه قالب‌های اجرایی پیشنهادی با شماره‌های 1 تا 10 مشخص شده‌اند و موضوعات پیشنهادی نیز از A  تا J  نام‌گذاری شده‌اند، دانشجویان حداقل شماره 4 اولویت قالب را در سمت چپ و حروف انگلیسی 4 موضوع پیشنهادی را در سمت راست تایپ کرده و به سامانه پیامکی 500020606600 ارسال نمایند.
همچنین در بخش بهترین ایده می‌توانند موضوع کامل برنامه فرهنگی پیشنهادی خود را در قالب یک عنوان جذاب و خلاقانه به سامانه پیامکی ارسال کنند که به 10 نفر از برگزیدگان بخش بهترین اولویت و به 10 نفر از  دانشجویانی که  بهترین ایده فرهنگی دانشجویی را   طراحی کرده و عنوان و موضوع این رویداد فرهنگی را به آدرس  ایمیل   Jahad@urmia.ac.ir  و یا به سامانه پیامکی 500020606600 ارسال نمایند ضمن اهداء بن کارت به‌عنوان دبیر اجرایی با مشارکت و حمایت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و دانشگاه ارومیه اقدام به برگزاری آن از سوی ایده دهنده خواهد شد.
دانشجویان تا 31 خردادماه فرصت دارند ایده‌های و اولویت‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.
captcha