تشریح برنامه‌های واحد علوم و تحقیقات در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3504469
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

تشریح برنامه‌های واحد علوم و تحقیقات در ماه مبارک رمضان

گروه دانشگاه: ستاد ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان واحد علوم و تحقیقات، متشکل از کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی، اساتید و کارکنان شکل گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر کرم‌الله دانش‌فرد، معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به کلیه دانشجویان، اساتید و کارکنان گفت: ماه رمضان فرصتی برای پالایش جسم و روح و تمرینی برای خویشتن داری بوده که خداوند متعال هدف از این تمرین انسان‌ساز را کمک به مسلمانان برای یادگیری «نظم و انضباط، خویشتن داری و سخاوت» قرارداده است.

وی با تشریح برنامه‌های متنوع ماه مبارک رمضان در واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: ستاد ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان از یک ماه گذشته و متشکل از کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی، اساتید و کارکنان جهت برنامه‌ریزی مدون برنامه‌های این ماه مبارک شکل گرفته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: از آن جمله می‌توان به برنامه جزء‌خوانی قرآن بصورت روزانه، ختم مشارکتی قرآن، محافل انس با قرآن، سلسله نشست‌های معرفتی تفسیر و قصص قرآن، سلسله نشست‌های معرفتی تفسیر نهج‌البلاغه، برپایی ایستگاه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، برگزاری جشن سبط‌النبی(افطاری ویژه کارکنان و اساتید)، برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر، برگزاری مسابقات متعدد و متنوع و همینطور بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و ... در سطح واحد اشاره کرد.

دانش‌فرد با اشاره به اینکه کلیه هزینه‌های مربوط به افطاری و سحری شب‌های قدر مانند سنوات گذشته از محل نذورات اساتید، کارکنان و دانشجویان تامین می‌شود، از کلیه اساتید، دانشجویان و کارکنان برای مشارکت در این کار خیر و خداپسندانه و همینطور اشاعه فرهنگ انفاق در دانشگاه دعوت به عمل آورد.

captcha