توزیع 120 سبد غذایی توسط خیران هلال احمر جوین
کد خبر: 3510714
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
همزمان با ماه رمضان صورت گرفت؛

توزیع 120 سبد غذایی توسط خیران هلال احمر جوین

گروه اجتماعی: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوین اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر 120 سبد غذایی در بین نیازمندان شهرستان جوین توزیع شد.

حمزه ملک‌خواهی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با بیان اینکه همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر 120 سبد غذایی در بین نیازمندان شهرستان جوین توزیع شد، تصریح کرد: این کمک‌ها مانند سال‌های گذشته در قالب طرح همای رحمت اجرا شد.
وی با ابراز اینکه جمعیت هلال‌ احمر با بهره‌گیری از توان نیروهای داوطلب و جوان خود، اجرای طرح همای رحمت را در دستور کار قرار داده است، بیان کرد: این طرح با مشارکت خیران و داوطلبان هلال احمر و با تاسی از سیره امام علی(ع)، برای کمک به افراد نیازمند شهرستان تا پایان ماه رمضان اجرا می‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر جوین با بیان اینکه در این طرح مطابق لیستی که تهیه شده است بیماران صعب‌العلاج، زنان سرپرست خانوار، ایتام و معلولان از جمله جامعه هدفی هستند که در پوشش طرح ملی همای رحمت قرار می‌گیرند، عنوان کرد: این طرح هر ساله از سوی داوطلبان هلال احمر برگزار می‌شود، و در راستای اجرای این طرح  از ابتدای ماه مبارک رمضان این مقدار مواد غذایی در اختیار خانواده‌های نیازمند در مناطق مختلف شهرستان قرار گرفته است.
ملک‌خواهی ترویج فرهنگ علوی را از دیگر اهداف این طرح بیان و اضافه کرد: همای رحمت یک شبکه گسترده‌ در تقویت مشارکت‌های مردمی و همدردی با خانواده‌های مستمند است.

captcha