برگزاری جشن عاطفه‌ها در بیش از هزار مدرسه اردبیل
کد خبر: 3533444
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
توحیدی خبر داد:

برگزاری جشن عاطفه‌ها در بیش از هزار مدرسه اردبیل

گروه اجتماعی: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: جشن عاطفه‌ها در یک‌هزار و 200 مدرسه برگزار می‌شود تا میزبان برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در سطح استان اردبیل باشیم.

صفر توحیدی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، از توزیع 150 هزار پاکت در بین دانش‌آموزان برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اردبیل خبر داد.
وی تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها قرار است 10 مهرماه در مدارس استان اردبیل با محوریت آغاز مهرماه با مهر و مهرورزی برگزار شود که کمک‌های دانش‌آموزان در این روز با به صدا درآمدن زنگ جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری می‌شود.
وی تصریح کرد:‌ این جشن در یک‌هزار و 200 مدرسه برگزار می‌شود تا میزبان برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در سطح استان اردبیل باشیم.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه در مرحله اول بیش از یک میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده که امیدواریم بیشتر از سال گذشته که رقمی در حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده کمک مردمی در این جشن جمع‌آوری کنیم، گفت: علاوه بر پایگاه‌های مدارس و سطح شهر از ظرفیت 25 مرکز نیکوکاری در سطح استان استفاده می‌کنیم تا این جشن با محوریت مساجد محلات و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برگزار شود.
توحیدی تحصیل بیش از 6 هزار و 200 دانش‌آموز و دانشجو را با حمایت‌های کمیته امداد یادآور شد و افزود: به سرعت کمک‌های جمع‌آوری شده در اختیار عموم نیازمندان قرار می‌گیرد تا آنها بتوانند در آغازین روزهای سال تحصیلی نیاز فرزندانشان را تأمین کنند.
captcha