روان سالم با آموزه‌های دینی قابل دسترسی است
کد خبر: 3535715
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

روان سالم با آموزه‌های دینی قابل دسترسی است

گروه اجتماعی: مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، با اشاره به تاثیر دانش رشته‌های مختلف در سلامت روانی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در سلامت روانی، فرهنگ و آموزه‌های دینی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمد انوری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، امروز در کارگاه آموزشی نقش اساتید در ارتقاء بهداشت روان دانشجویان،با اشاره به اینکه دانشگاه بخشی از جامعه است، خاطر نشان کرد: آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه نیز وجود دارد ولی بر خلاف تصور نادرست برخی سطح این آسیب‌ها در دانشگاه کم تر از سطح جامعه است چرا که سطح علمی و معنوی دانشجویان بالاتر از عموم جامعه است.
وی، با اشاره به آمارها نسبت به سطح پایین این گونه آسیب‌ها در دانشگاه‌ها  احساس خرسندی کرد و توصیه کرد: در زمینه  سلامت روح و روان باید توجه بیشتری کرد و برنامه‌هایی برای تقویت و افزایش سطح کیفی سلامت روحی دانشگاهیان بویژه دانشجویان پایهریزی کرد.
حجت‌الاسلام انوری، با اشاره به تاثیر دانش رشته‌های مختلف در سلامت روانی تاکید کرد: یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در سلامت روانی، فرهنگ و آموزههای دینی است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با اشاره به آیات مختلف قرآن کریم ،ارزش انسان را در قلب سالم دانست و افزود: ضرورت داشتن روان سالم در فرهنگ دینی نیز توصیه شده است و این روان سالم در قلب سالم جستجو میشود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۷
0
0
هر چقدر ا آموزه‌های دینی و مذهبی استفاده کنیم روان سالمتر خواهیم داشت.
captcha