کسب درآمد حلال جزو بهترین و با ارزش‌ترین عبادت‌هاست
کد خبر: 3562244
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

کسب درآمد حلال جزو بهترین و با ارزش‌ترین عبادت‌هاست

گروه سیاسی: امام جمعه سنندج با اشاره به جایگاه ویژه درآمدهای مشروع، کسب و کار و اموال حلال در دین اسلام گفت: تلاش برای کسب درآمد حلال جزو بهترین و با ارزش‌ترین عبادت‌هاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 24 دی ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت کسب رزق و روزی حلال اظهار کرد: خداوند فردی را که به دنبال کسب روزی حلال است، دوست دارد و از فردی که رزق و روزی خود را از راه حرام کسب می‌کند، بیزار است.

وی با اشاره به  جایگاه ویژه درآمدهای مشروع، کسب و کار و اموال حلال در دین اسلام افزود: تلاش برای کسب درآمد حلال جزو بهترین و با ارزش‌ترین عبادت‌هاست.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت درگذشت آیت الله رفسنجانی بیان کرد:  آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار و یاور همیشگی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رفسنجانی در تمامی تحولات تاریخ انقلاب، نقش اساسی داشت،  بیان کرد: آیت‌الله رفسنجانی، عالم و سیاستمداری کم نظیر بود و تمام زندگی خود را در راه نظام اسلامی صرف کرد.

ماموستا خدایی با اعلام اینکه خدمات و تلاش‌های افرادی همچون ایشان باعث شد که این انقلاب به ثمر برسد، یادآور شد: آیت‌الله رفسنجانی با مدیریت شایسته خود در طول جنگ تحمیلی و دو دوره ریاست جمهوری توانست ایران را به سمت آبادانی و سازندگی پیش ببرد.

captcha