تلاش غرب برای تحریف شخصیت‌های اسلامی
کد خبر: 3625980
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

تلاش غرب برای تحریف شخصیت‌های اسلامی

گروه فرهنگی: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تحریف شخصیت‌های اسلامی و کسانی که در اسلام نقش‌آفرینی ممتاز داشتند را از برنامه‌های امروز غرب دانست و بیان کرد: آن‌ها سعی در تخریب چهره واقعی اسلام و ائمه(ع) دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، یازدهم مردادماه در مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی که با حضور خادمان و مروجان فرهنگ رضوی از ایران و جهان در مشهد، اظهار کرد: امروز در دنیایی که زندگی می‌کنیم، جریان شرق و غرب بن‌بستی به‌وجود آورده‌اند اما اسلام توانست همچون نور امیدی در برابر این بن‌بست باشد.
وی ادامه داد: اگر‌چه امروز اقدامات بسیاری برای مقابله اسلام در حال شکل‌گیری است اما امروز، گفتمان اسلام واقعی که اهل بیت(ع) نسبت به تبیین آن تأکید داشتند در جهان جلوه‌گر است.
پژمانفر با اشاره به تهدیدات علیه اسلام، افزود: امروز تحریف اسلام مسئله نگران‌کننده‌ای است و این نشست و امثال آن می‌تواند، کمکی باشد تا بتوانیم با معرفی چهره واقعی دین، مسیر اشتباه را به انسان‌ها نشان دهیم.
وی تحریف شخصیت‌های اسلامی از جمله ائمه(ع) و کسانی که در اسلام نقش‌آفرینی ممتاز داشتند از جمله امام رضا(ع) را از برنامه‌های امروز غرب دانست و بیان کرد: آن‌ها سعی در تخریب چهره واقعی اسلام و ائمه(ع) دارند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا شخصیت واقعی امام هشتم را بر اساس دوستی، عقلانیت و ... که داشته‌اند، به جهانیان نشان دهیم.
captcha