سرپرست اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان منصوب شد
کد خبر: 3635064
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

سرپرست اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: حجت‌الاسلام نورالدین کشاورز به‌عنوان سرپرست اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محسن یوسفوند، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان امروز، پنجم شهریورماه در مراسم تودیع سرپرست جدید اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به طبیعی بودن تغییر مدیریت‌ها و جابجایی مسئولیت‌ها، گفت: این جابجایی‌ها با هدف پیشبرد بهتر امور و توسعه برنامه‌ها انجام می‌شود.
وی نماز را محور فعالیت‌های آموزش و پرورش برشمرد و تاکید کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیشترین تاکید را بر تربیت دانش‌آموزان خودباور و خداباور معطوف کرده و اقامه و ترویج فرهنگ نماز عاملی است که می‌تواند دانش‌آموزان را در تحقق اهداف متعالی تربیتی یاری کند.
در ادامه با تجلیل از زحمات چهار ساله محمد تقوی در مدت تصدی ریاست اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، جت‌الاسلام کشاورز به‌عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.
حجت‌الاسلام کشاورز که تحصیلات حوزوی دارد؛ دانشجوی ارشد رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی و همچنین از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
captcha