برگزاری جشنواره قرآنی در شهرستان انار با حضور قاریان بین‌المللی
کد خبر: 3654713
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

برگزاری جشنواره قرآنی در شهرستان انار با حضور قاریان بین‌المللی

گروه فعالیت‌های قرآنی: اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآنی مدها متان استان کرمان دیروز پنج‌شنبه، 28 مهر با حضور قاریان بین‌المللی در محل آستان امامزاده محمدصالح شهرستان انار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌لمللی قرآن(ایکنا) از کرمان، دوازدهمین همین جشنواره قرآنی مدها متان همراه با مراسم شبی در محضر قرآن با حضور قاریان بین‌المللی و چهره‌های برتر قرآنی از سراسر‌ استان در محل آستان امامزاده محمدصالح شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام جمعه انار در این مراسم با تقدیر از برگزار کنندگان‌ این جشنواره گفت: شهرستان انار با داشتن بیش از ۶۵ قاری قرآن نسبت به جمعیت در‌ استان و حتی کشور زبانزد است.
محمدرضا علیزاده، مدیر‌کل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان‌ با اشاره به برگزاری مطلوب این جشنواره در‌ انار‌ گفت: برگزاری این جشنواره در شهرستان در وهله اول به دلیل عنایت قرآن و صاحب آن خداوند‌ متعال بوده است‌.
وی افزود: بعد از اینکه چند سال این جشنواره در‌ کرمان برگزار شد اما امسال با تدبیر مسؤول دبیرخانه جشنواره مدها متان مقرر شد  در شهرستان‌های استان برگزار شود که بنا بر ظرفیت بالای قرآنی شهر‌ انار و فعالیت کانون‌های مساجد می‌طلبید که این جشنواره در انار برگزار شود.
علیزاده استقبالی که نسبت به برگزاری این رویداد در انار شد  را مثبت دانست و بیان کرد: یقینا آثار برگزاری این‌چنین رویدادهای فرهنگی در طولانی مدت در سطح شهرستان مشخص خواهد شد.
captcha