افتتاح نمایشگاه «خط و نشان» در نگارخانه آتشزاد
کد خبر: 3672425
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

افتتاح نمایشگاه «خط و نشان» در نگارخانه آتشزاد

گروه هنر: نمایشگاه خوشنویسی «خط و نشان»، 24 آذر ماه در نگارخانه «آتشزاد» افتتاح می‌شود و در این نمایشگاه آثار غفار قنبرپور در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

غفار قنبرپور، هنرمند خوشنویس در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، درباره جدیدترین نمایشگاه خود اظهار کرد: خط و نشان عنوان جدیدترین نمایشگاه من است که به صورت انفرادی ۲۴ آذرماه افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه قرار است در نگارخانه آتشزاد افتتاح شود.

وی افزود: در مراسم افتتاح این نمایشگاه اساتید خوشنویسی حاضر خواهند بود. در این افتتاحیه که ساعت ۱۷ الی ۲۱ برگزار خواهد شد از برخی از کارهایم که تا به حال به نمایش در نیامده رونمایی می‌شود. این نمایشگاه قرار است تا ۲۹ آذرماه ادامه داشته باشد و علاقمندان از ساعت ۱۶ الی ۲۰ می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

این خوشنویس ادامه داد: آثار خوشنویسی من در این نمایشگاه، نستعلیق هستند و در کار‌های نقاشی‌خطم نیز همین سبک خوشنویسی مورد استفاده قرار گرفته است. درباره استفاده از رنگ‌ها نیز باید بگویم سعی کردم معنای مد نظر در آیات یا اشعار با رنگ همخوانی لازم را داشته باشد.

قنبرپور در انتها تاکید کرد: در بخشی از کار‌هایی که من در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده‌ام، آیاتی قرآنی مد نظر قرار گرفته و در برخی دیگر نیز اشعاری که به نوعی به موضوعات عرفانی توجه کرده‌اند. در بخش نقاشی خط هم از اسماء الهی سود برده‌ام.

captcha