برگزاری ششمین جلسه توجیهی طرح تربیت حافظان غرب و شمال غرب تهران
کد خبر: 3674638
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

برگزاری ششمین جلسه توجیهی طرح تربیت حافظان غرب و شمال غرب تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: ششمین جلسه توجیهی و هماهنگی طرح تربیت حافظان مناطق غرب و شمال غرب تهران روز چهارشنبه، 6 دی‌ماه سال جاری برگزار می‌‌شود.

برگزاری ششمین جلسه توجیهی طرح تربیت حافظان غرب و شمال غرب تهران

محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان مناطق غرب و شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ ضمن اعلام برگزاری ششمین جلسه توجیهی، هماهنگی این طرح قرآنی، اظهار کرد: این جلسه روز چهارشنبه، 6 دی‌ماه در محل فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.
مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان مناطق غرب و شمال غرب تهران ادامه داد: طی این جلسه هماهنگی که با حضور مربیان طرح برگزار می‌شود، هر یک از ایشان به ارائه گزارش کار خود از نحوه اجرای طرح در مدارس تحت پوشش می‌پردازند.
خواجه محمودآباد در ادامه تصریح کرد: همچنین، در این جلسه در رابطه با برگزاری آزمون شفاهی طرح تربیت حافظان که در مدارس تحت پوشش طرح برگزار خواهد شد، بحث و تصمیم‌گیری خواهد شد.
مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان مناطق غرب و شمال غرب تهران بیان کرد: در ادامه این جلسه در رابطه با روند امور اجرایی طرح تربیت حافظان در مناطق غرب و شمال غرب تهران تبادل نظر خواهد شد و در ادامه نیز مربیان طرح نقطه نظرات خود را در این زمینه و در جهت ارتقای سطح عمومی قرآن‌آموزان تحت پوشش ارائه خواهند داد.
خواجه محمودآباد در پایان سخنان خود تصریح کرد: برگزاری جلسه توجیهی طرح به نوعی یک نوع کارگاه آموزشی محسوب می‌شود چراکه موضوعات مطروحه در رابطه با نحوه آموزش قرآن در این جلسه به بحث گذاشته می‌شود و در نهایت نیز درا ین رابطه نتیجه‌گیری خواهد شد. همچنین، در پایان جلسه نیز برنامه قرعه‌کشی وام مربیان انجام خواهد شد و وام مورد نظر نیز به دو نفر از ایشان اعطا می‌شود.

captcha