تخصیص 92 درصد بودجه‌های دفتر تبلیغ و ترویج ارشاد به استان‌ها در سال جاری
کد خبر: 3688706
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
تن به ایکنا خبر داد:

تخصیص 92 درصد بودجه‌های دفتر تبلیغ و ترویج ارشاد به استان‌ها در سال جاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون اداره‌كل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه بخش عمده‌ای از بودجه‌هایی که به این دفتر می‌آید میان استان‌ها توزیع می‌شود، گفت: در سال جاری 92 درصد بودجه خود را به استان‌ها اختصاص دادیم.

علی تن، معاون اداره‌كل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با تأکید بر اینکه بخش عمده‌ای از بودجه‌هایی که به این دفتر می‌آید میان استان‌ها  توزیع می‌شود، گفت: همواره بیش از 90 درصد بودجه‌های دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن ارشاد به استان‌ها تخصیص می‌یابد.
وی در پاسخ به اینکه امسال چه میزان بودجه به استان‌ها تخصیص یافته است، افزود: مبلغ این بودجه خیلی اهمیتی ندارد اما ما در سال جاری 92 درصد بودجه خود را به استان‌ها اختصاص دادیم.

اختصاص 100 میلیون تومان برای جشنواره‌های آیات
تن اظهار کرد: به عنوان مثال برای برگزاری جشنواره آیات که در استان‌های مختلف کشورمان برگزار می‌شود، حدود 100 میلیون تومان درنظر گرفتیم که آن را میان استان‌ها توزیع کرده و می‌کنیم.

جشنواره‌های آیات را با مشارکت دیگر دستگاه‌ها برگزار می‌کنیم
وی در عین حال این نکته را یادآور شد که اعتباراتی که داریم در حد برگزاری جشنواره ملی نیست اما بضاعت ما همین است لذا سعی کردیم با مشارکت دیگر دستگاه‌ها این را اجرا کنیم تا این فعالیت‌ها کنسل نشود و یا حداقل فعالیتمان کم نشود.
معاون اداره‌كل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با مشارکت دیگر دستگاه‌ها این جشنواره‌ها را برگزار کنیم و امیدواریم که دیگر دستگاه‌ها نیز به جد پای کار بیایند.

captcha