4 اسفندماه؛ دانشگاه یزد میزبان جشنواره «رویش»
کد خبر: 3693695
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷

4 اسفندماه؛ دانشگاه یزد میزبان جشنواره «رویش»

گروه دانشگاه-دبیر اجرایی سومین جشنواره رویش در استان یزد از برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره ادبی هنری با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان استانی در محل دانشگاه یزد خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، سید محمدصادق آتشی، دبیر اجرایی جشنواره دانشجویی رویش با اشاره به اینکه عصر روز جمعه، 4 اسفندماه از ساعت 16 مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ادبی هنری رویش در محل دانشگاه یزد برگزار می‌شود، تصریح کرد: جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی و هنرمندان در این برنامه حضور خواهند داشت.

دبیر اجرایی جشنواره دانشجویی رویش افزود: نمایشگاه آثار هنری تجسمی ارسال‌شده به این جشنواره توسط دانشجویان یزدی، نیز در این روز افتتاح خواهد شد و عموم علاقه‌مندان می‌توانند تا 7 اسفندماه از ساعت 10 صبح لغایت 10 شب از این نمایشگاه بازدید به عمل‌ آورند.

آتشی بابیان اینکه 5 و 6 اسفندماه آثار نمایشی دانشجویان در محل صحن دانشجو اجرا و گلچینی از فیلم‌های ارسال‌شده به جشنواره نیز در محل آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه یزد اکران خواهد شد، یادآور شد:علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان دقیق و جزئیات برنامه‌ها می‌توانند به کانال تلگرامی جشنواره به نشانی @rooyeshfestival مراجعه کنند./انتهای پیام

captcha