برگزاری محفل انس با قرآن با حضور محمدمهدی حق گویان، نابغه قرآنی در تبریز
کد خبر: 3706540
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
حجت‌الاسلام حمیدی خبر داد:

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور محمدمهدی حق گویان، نابغه قرآنی در تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه افتتاحیه رسمی رویداد تبریز 2018، محفل انس با قرآن با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام محمدمهدی حق گویان در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمدحمیدی، معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز، امروز 28 فروردین ماه گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه افتتاحیه رسمی رویداد تبریز 2018، محفل انس با قرآن با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام محمدمهدی حق گویان در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار می شود.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور محمدمهدی حق گویان، نابغه قرآنی در تبریز

وی، توسعه و ترویج قرآن، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآن خوانی و قرائت قرآن ، معطر نمودن فضای شهر به نور تلاوت قرآن و ترویج هنر تلاوت قرآن را از جمله اهداف برپایی محافل انس با قرآن در مراکز فرهنگی شهرداری عنوان کرد.

حجت‌الاسلام حمیدی از تدارک برنامه‌های مختلف فرهنگی وهنری به مناسبت اعیاد شعبانیه و در راستای افتتاحیه رسمی تبریز 2018 خبر داده و افزود: برنامه‌های قرآنی در رأس این برنامه‌ها قرار دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، با اشاره به اینکه در ۲۰۱۸ تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام معرفی شده گفت: این انتخاب، فرصت مناسبی برای تبلیغ ظرفیت‌های قرآنی و دینی است.

وی اظهار امیدواری کرد: با برگزاری برنامه های گسترده فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی وفراملی، زمینه درخشش تبریز را بین مخاطبان ایجاد نموده و تبریز را به عنوان فیروزه جهان اسلام به شایستگی به جهانیان بشناسانیم.

حجت‌الاسلام حمیدی، خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن کریم با حضور نابغه قرآن محمدمهدی حق‌گویان، پنجشنبه 30 فروردین ساعت 10 صبح در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha