گلچینی از وصیت‌نامه شهید ابراهیم ترک
کد خبر: 3710110
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

گلچینی از وصیت‌نامه شهید ابراهیم ترک

گروه اجتماعی ـ در گلچینی از وصیت‌نامه شهید ابراهیم ترک آمده است: «امت حزب‎الله! وحدت را حفظ کنید تا دشمن نتواند ضربه‌ای به شما بزند مساجد را حفظ کنید که مساجد سنگر است.خواهران و برادران! پشتیبان روحانیت باشید ».

گلچینی از وصیت‌نامه شهید ابراهیم ترک

به گزارش ایکنا از لرستان، شهید ابراهیم ترک در ششم آبان‌ماه سال 45 در روستای علی‌آباد از توابع شهرستان ازنا از پدری به‌نام سلطان‌علی و مادری به‌نام فضه متولد شد تحصیلات خود را تا دوم متوسطه ادامه داد و در یکم شهریورماه سال 64 در منطقه زبیدات عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش را در گلزار شهدای ازنا به خاک سپردند.
در گلچینی از وصیت‌نامه شهید ابراهیم ترک می‌خوانیم: «مادرم! امیدوارم که اگر من شهید شدم در مرگ من همچون فاطمه(س) صبور باشی و بتوانی دوری مرا تحمل کنی. و اما تو برادرم! امیدوارم که همچون پاسداران صدر اسلام و حال باشید و بتوانید راه تمام شهدا را ادامه دهید.
خواهرم! امیدوارم که با حفظ حجابت که از همه چیز مهم‌تر است راه شهدا و راه مرا ادامه دهید.حجابت را حفظ کن که از خون شهیدان کوبنده‌تر است.
پدر و مادرم! در مرگ فرزندتان ناراحت نباشید که دشمن خوشحال می‎شود، ما امانتی هستیم در دست شما از طرف خداوند که هرگاه بخواهد آن‌را می‎گیرد.امت حزب‌‎الله! در خت اسلام تشنه خون ما و شما مسلمین است».

متن کامل وصیت‌نامه شهید ابراهیم ترک

در وصیت‌نامه شهید ابراهیم ترک آمده است: «با درود و سلام فراوان بر یوسف گم‌گشته زهرا(س)، حضرت بقیة‌الله الاعظم، مهدی موعود(عج) و نائب برحقش حضرت امام امت، قلب تپنده امت اسلامی جهان، حضرت امام خمینی و با درود و سلام فراوان بر شهیدان راه حق و حقیقت، از کربلای حسین(ع) تا کربلای خونین دشت کربلای ایران و با درود و سلام بیکران بر غیورمردان جبهه خونین اسلام، سربازان امام زمان(عج)، پاسداران به حق اسلام، آن‌هایی که با مناجات‌های نیمه شب خود از اسلام و امت اسلامی و میهن اسلامی پاسداری می‎کنند.
سخنم را با پدر و مادرم شروع می‌کنم.سلام و درود فراوان بر شما ای پدر و مادر جان! امیدوارم این سلام مرا که از میان آتش و خون برخاسته بپذیری.امیدوارم که سلام مرا که از دشت خونین کربلای ایران می‎آید، بپذیری.
پدرجان! باید اینجانب فرزند حقیرت را از این‌که نتوانستم زحمات 18 سال شما را جبران کنم ببخشید و همچنین شما مادرم! امیدوارم که مرا ببخشید از این‌که نتوانستم زحمات نیمه شب شما را جبران کنم، از این‌که نتوانستم شب نخوابی‌های شما را جبران کنم.امیدوارم که اگر من شهید شدم در مرگ من همچون فاطمه(س) صبور باشی و بتوانی دوری مرا تحمل کنی.
و اما تو برادرم! امیدوارم که همچون پاسداران صدر اسلام و حال باشید و بتوانید راه تمام شهدا را ادامه دهید.و تو خواهرم! ای خواهر! از فاطمه(س) این‌گونه به تو خطاب است: «ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است».خواهرم! امیدوارم که در مرگ من همچون زینب‌کبری(س) باشی و بتوانی رنج‌ها و مشقت‌ها را تحمل کنی.امیدوارم که با حفظ حجابت که از همه چیز مهم‌تر است راه شهدا و راه مرا ادامه دهید.حجابت را حفظ کن که از خون شهید کوبنده‌تر است.
پدر و مادرم! در مرگ فرزندتان ناراحت نباشید که دشمن خوشحال می‎شود ما امانتی هستیم در دست شما از طرف خداوند که هرگاه بخواهد آن‌را می‎گیرد.

وصیت شهید ترک به امت حزب‌الله

اما شما امت حزب‎الله! با حفظ وحدت پوزه دشمنان را به خاک بمالید.پدران و مادران از رفتن فرزندان‌تان به جبهه جلوگیری نکنید تا فردا در جلوی حسین(ع) و زینب(س) روسفید باشید.امت حزب‎الله! وحدت را حفظ کنید تا دشمن نتواند ضربه‌ای به شما بزند مساجد را حفظ کنید که مساجد سنگر است.خواهران و برادران! پشتیبان روحانیت باشید.امام را تنها نگذارید چراکه تمام ابرجنایت‌کاران از امام در هراسند.امام را تنها نگذارید که نائب امام عصر(عج) است.پیشوای برحق مسلمین است.امام را دعا کنید و او را تنها نگذارید.
اما شما دوستانم و هم‌رزمانم! دست از سلاح ایمان و از سنگرتان برندارید در سنگر از اسلام و قرآن دفاع کنید.برادران! سلاح تنها نباشد بلکه ایمان و عمل همراه آن باشد.برادر جان! با حفظ سنگرت و حفظ لباست از خون شهدا دفاع کن.برادران! قدر آن لباس‌های خود را بدانید که آن‌ها بسیار ارزش دارند.آن لباس‌ها باید همانند حسین(ع) کفنتان باشد.
ای کاش بیشتر جان و خون در بدن داشتم تا بتوانم نثار این درخت اسلام و فدای امام کنم.امت حزب‎الله! درخت اسلام تشنه خون ما و شما مسلمین است».

انتهای پیام

captcha