آمریکا همواره به دنبال تضعیف اقتدار علمی ایران بوده است
کد خبر: 3713878
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا در امور زمینی:

آمریکا همواره به دنبال تضعیف اقتدار علمی ایران بوده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امیر سرتیپ آراسته با اشاره به راهبردهای آمریکا در قبال ایران گفت: آمریکا همواره به دنبال تضعیف اقتدار علمی ایران بوده است؛ کند کردن سیر علمی از طریق وابستگی به دانش غربی‌ها و سنگ اندازی در وحدت و انسجام ملی از راهبرد های آمریکا در قبال ایران است.

آمریکا همواره به دنبال تضعیف اقتدار علمی ایران بوده است

به گزارش ایکنا از قم؛ امیر سرتیپ ناصر آراسته شامگاه شنبه 22 اردیبهشت ماه در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در مسجد امیرالمومنین قم، با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: دروغگو ترین دولت دنیا مدعی است که باید بازرسان آژانس ما را راستی آزمایی کنند؛ آمریکا در حالی ادعای بی اساس تلاش ایران برای تسلط به غرب آسیا را مطرح می کند که خود 270 پایگاه نظامی در 151 کشور عضو سازمان ملل متحد دارد.

وی افزود: دو نوع زرادخانه در آمریکا وجود دارد که اولی در اختیار رئیس جمهور و دومی که زرادخانه تاکتیکی است در اختیار فرمانده لشکر جانی و آدمکش این کشور است؛ آن ها با این شرایط ایران را به حمایت از تروریسم متهم می کنند.

امیر سرتیپ آراسته در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح راهبردهای آمریکا در قبال ایران پرداخت و گفت: آمریکا همواره به دنبال تضعیف اقتدار علمی ایران بوده است؛ کند کردن سیر علمی از طریق وابستگی به دانش غربی‌ها و سنگ اندازی در وحدت و انسجام ملی از راهبرد های آمریکا در قبال ایران است.

مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا در امور زمینی، باج گیری از دولت های عربی و تقویت اقتصاد اروپا را از دیگر راهبرد های آمریکا در قبال ایران دانست.

وی با انتقاد از توافق ایران با کارگروه ویژه اقدام مالی (اف‌.ای‌.تی‌.اف) بیان کرد: چند روز قبل دیوید کوهن معاون سابق خزانه داری آمریکا گفت می توان از طریق (F.A.T.F) به تمام تراکنش های مالی ایران دست پیدا کرد؛ همانطوری که در بازرسی های آژانس علاوه بر نظارت بر سایت‌های هسته ای اطلاعات دانشمندان هسته ای کشورمان نیز استخراج می شود. 

امیر سرتیپ آراسته عنوان کرد: آمریکا ایران را به عنوان نظام سلطه گر معرفی کرده زیرا از بشار اسد و سوریه، محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند.

وی عنوان کرد: موشک ها و ناوها حاصل دشمن ستیزی با آمریکاست ولی آنجا که با لبخند همراه بوده مورد طمع دشمن قرار گرفتیم؛ بر این اساس باید اقتدار و عزت خود را حفظ کنیم تا همیشه در تمامی عرصه ها سربلند باشیم.  

انتهای پیام

captcha