دیدار اعضای هیئت مدیره مؤسسه دارالقرآن طارق با امام جمعه تبریز
کد خبر: 3716582
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

دیدار اعضای هیئت مدیره مؤسسه دارالقرآن طارق با امام جمعه تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی- به مناسبت ماه مبارک رمضان اعضای هیئت مدیره مؤسسه دارالقرآن طارق تبریز با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت ماه مبارک رمضان اعضای هیئت مدیره مؤسسه دارالقرآن طارق تبریز عصر روز گذشته با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفت وگو کردند.

دیدار اعضای هیئت مدیره مؤسسه دارالقرآن طارق تبریز با امام جمعه تبریز

سیدمحمدحسین بلاغی مبین، مدیر مؤسسه قرآنی طارق تبریز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این موسسه گفت: تولید سی‌دی های قانلی شفق، شبیر ویژه ماه محرم، تولیدات استودیویی تواشح با موضوعات مختلف و به زبان‌های فارسی، عربی، ترکی و ترکی استانبولی، کتب آموزش قرآن، برگزاری محافل کرسی تلاوت به صورت مرتب در سطح استان و شهرستان ها از جمله فعالیت‌های این موسسه است.

وی، تربیت حافظین و قاریان قرآن، برگزاری کلاس‌های عمومی و تخصصی قرآن را از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه قرآنی در استان اعلام کرد.

مهدی محمدزاده، عضو مؤسسه دارلقرآن طارق تبریزو استاد برجسته قرآن کریم نیز در این دیدار با ارائه پیشنهاداتی در جهت انجام بیشتر فعالیت های قرآنی تاکید کرد و گفت: تجلیل از حافظان قرآن کریم در نمازجمعه تبریز که هرهفته توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز صورت می‌گیرد تاثیر بسزایی در بین جوانان گذاشته است.

انتهای پیام

captcha