غرفه فراکسیون قرآن به زودی افتتاح می‌شود/ جزئیات جلسه با وزیر آموزش و پرورش
کد خبر: 3716852
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
پژمانفر در بازدید از غرفه ایکنا:

غرفه فراکسیون قرآن به زودی افتتاح می‌شود/ جزئیات جلسه با وزیر آموزش و پرورش

گروه سیاسی ــ رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس، ضمن بازدید از غرفه ایکنا مستقر در نمایشگاه قرآن اظهار کرد: غرفه این فراکسیون به زودی افتتاح خواهد شد تا مردم به صورت مستقیم با اعضای فراکسیون قرآن مجلس در ارتباط باشند.

غرفه فراکسیون قرآن به زودی افتتاح می‌شود/ جزئیات جلسه با وزیر آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، عصر امروز، سه‌شنبه 1 خرداد 97 ضمن بازدید از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، از غرفه ایکنا، مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.
وی ضمن حضور خود در این غرفه به بیان نکاتی درباره وضعیت کلی حاکم بر این دوره از نمایشگاه و تمهیدات اندیشیده شده در این دوره پرداخت. پژمانفر در این‌باره به ایکنا گفت: زحمات بسیاری برای برگزاری مناسب این دوره از نمایشگاه کشیده شده و مخصوصا بخش رسانه‌ها و فضای مجازی، از جمله بخش‌های مهم این نمایشگاه هستند.
وی درباره برنامه‌های فراکسیون قرآن مجلس در این دوره از نمایشگاه گفت: غرفه فراکسیون در این نمایشگاه در روزهای آینده افتتاح می‌شود. به دلیل حضور اعضای فراکسیون در حوزه‌های انتخابیه هنوز این غرفه افتتاح نشده است اما سعی ما بر این است که با تحقق این اقدام، رابطه نزدیکی بین مردم و اعضای فراکسیون قرآن مجلس برقرار شود.
رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه اخیر این فراکسیون نیز گفت: ما همه سعی خود را انجام داده‌‌ایم که انگیزه دستگاه‌ها در انجام وظایف قرآنی خود را بالا بریم. این زیبنده کشور ما نیست که بخش زیادی از جمعیت ما مهارت‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم را بلد نباشند.
پژمانفر در پایان گفت: ما روز گذشته در این رابطه جلسه‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار کردیم و برنامه‌های ما نهایی شده و برنامه عملیاتی را در روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده اعلام خواهیم کرد تا مهارت روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم را به عنوان کف مطالبات خود عملیاتی کنیم.

پژمانفر در ادامه بازدید خود از نمایشگاه بین المللی قرآن از بخش های مختلف این نمایشگاه همچون؛ جهاددانشگاهی، وزارت ورزش و جوانان، نهادهای قرآنی، آموزش و پرورش و.. نیز بازدید به عمل آورد.
یادآور می‌شود، بیست وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا ۱۴ خردادماه در مصلای امام خمینی(ره) برقرار است. غرفه خبرگزاری ایکنا در شبستان اصلی، بخش رسم آیینگی(پاویون رسانه‌ها) قرار دارد.
انتهای پیام

captcha