حضور عضو مجلس خبرگان؛ رئیس فراکسیون قرآن و استاندار بوشهر در غرفه ایکنا
کد خبر: 3716867
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
غرفه ایکنا در روز سوم نمایشگاه قرآن/

حضور عضو مجلس خبرگان؛ رئیس فراکسیون قرآن و استاندار بوشهر در غرفه ایکنا

گروه جامعه ــ غرفه ایکنا در روز سوم از بیست‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، میزبان شخصیت‌های مختلف از جمله نصرالله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس و محمد محمدی‌عراقی، عضو مجلس خبرگان رهبری و عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر بود.

از عضو مجلس خبرگان تا رئیس فراکسین قرآن مجلس در غرفه ایکنا

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین مهمان غرفه این خبرگزاری در روز جاری در نمایشگاه قرآن بود. وی ضمن حضور خود در این غرفه به بیان نکاتی درباره افتتاح غرفه این فراکسیون در روزهای آینده و برنامه‌های فراکسیون پرداخت.
پژمانفر همچنین نکاتی را درباره جلسه اخیر فراکسیون قرآن و عترت با وزیر آموزش و پرورش درباره روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در مدارس و ادارات کشور بیان کرد.
عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر و احمدی‌زاده، رئیس جهاد دانشگاهی این استان نیز با حضور در غرفه ایکنا در جریان فعالیت‌های این غرفه و نحوه خبررسانی در خبرگزاری ایکنا قرار گرفتند.
‌حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی‌عراقی، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهمان دیگر این غرفه در روز جاری بود. وی ضمن آشنایی با نحوه خبررسانی در این خبرگزاری تخصصی به بیان نکاتی درباره سبک زندگی دینی و قرآنی و آموزه‌هایی که با توجه به ماه مبارک رمضان باید آنها را فرابگیریم پرداخت.

زهرا مصباح‌یزدی، پژوهشگر قرآنی، مهمان دیگر غرفه این خبرگزاری بود. وی به بیان نکاتی درباره میزان تأثیر نمایشگاه قرآن بر توسعه فعالیت‌های قرآنی در کشور پرداخت.
یوسف افراش، دبیر کمیته محافل قرآنی نیز به بیان نکاتی درباره محافل قرآنی در این نمایشگاه پرداخت. وی گفت: پیش‌بینی برپایی 15محفل قرآنی با حضور قاریان مطرح با عنوان «شب‌های نورانی» را داریم.
سعید پرویزی، قاری بین‌المللی قرآن کریم که در سومین روز از بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن، در کرسی تلاوت اذان گاهی موعد مغرب به تلاوت قرآن پرداخت، لحظاتی در غرفه ایکنا حضور پیدا کرد. وی به بیان نکاتی درباره اهمیت حضور رسانه‌ها در انعکاس رویدادهای قرآنی و پررنگ شدن نقش رسانه‌ها در نمایشگاه بین‌المللی قرآن پرداخت.
مهدی بابایی، مدیر دارالکتابه مرکز طبع و نشر جمهوری اسلامی ایران نیز گزارشی پیرامون اهم فعالیت‌های این مرکز و چشم‌انداز آتی آن ارائه داد.
یادآور می‌شود، بیست‌ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا تاریخ ۱۴ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. غرفه خبرگزاری ایکنا در شبستان اصلی، بخش رسم آیینگی(پاویون رسانه‌ها) قرار دارد.
انتهای پیام

captcha