افتتاح دارالتحفیظ شبانه‌روزی «فائزون» در بهار
کد خبر: 3726851
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

افتتاح دارالتحفیظ شبانه‌روزی «فائزون» در بهار

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از افتتاح دارالتحفیظ شبانه‌روزی «فائزون» در این شهر خبر داد و افزود: سی نفر از دانش‌آموزان بالای ۱۳ سال در این مرکز پذیرش شده‌اند که در مدت دو ماه چهار جزء قرآن را حفظ خواهند کرد.

افتتاح دارالتحفیظ «فائزون» درشهر بهار/ اجرای طرح جهادی آموزش قرآن کریم در بهار

حجت‌الاسلام محمد جمشیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: دارالتحفیظ شبانه روزی «فائزون» درشهر بهار افتتاح شد.
وی با بیان اینکه هزینه این مرکز قرآنی از سوی خیرین تامین می‌شود افزود: سی نفر از دانش‌آموزان بالای 13 سال در این مرکز پذیرش شده‌اند که در عرض دو ماه چهار جزء قرآن را حفظ خواهند کرد.
حجت‌الاسلام جمشیدی اضافه کرد: این مرکزقرآنی توسط اداره تبلیغات بهار با همکاری اداره اوقاف شهرستان و زائرسرای آیت‌الله بهاری دایر شده است که در صورت حمایت‌های لازم از سوی خیرین به صورت سالانه فعالیت خواهد داشت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهار از اجرای طرح جهادی آموزش قرآن کریم خبر داد و عنوان کرد: این طرح شامل آموزش روخوانی، روان‌خوانی و فصیح خوانی قرآن است.

اجرای طرح آموزش حفظ مجازی قرآن کریم در شهرستان بهار
وی با بیان اینکه 480 مربی قرآن در سطح شهرستان وجود دارد گفت: سال گذشته این طرح تابستانه با حضور 120 مربی قرآن و شرکت 2 هزار و 400 نفر از اهالی شهرستان بهار برگزار شد، امسال پیش بینی می‌شود 3 هزار نفر در این طرح از آموزش عمومی قرآن بهره‌مند شوند.
حجت‌الاسلام جمشیدی بیان کرد: پایگاه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال با 4 هسته فرهنگی و 8 بوستان معرفت با 12 روحانی بومی برپا و فعال خواهند بود، دوره مربی گری قرآن نیز با حضور 120 قرآنی در حال برگزاری است.
وی گفت: این مجموعه برای نخستین بار در استان اقدام به اجرای طرح «آموزش حفظ قرآن کریم در فضای مجازی» کرده است، در این طرح عکسی از یک صفحه از قرآن در کانال فائزون به آدرس @faezoon_qoran در پیام رسان‌های سروش، گپ، ایتا و تلگرام طلایی گذاشته می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهار با بیان اینکه ماهانه 2 صفحه از قرآن در کانال درج می‌شود ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت طرح می‌توانند با ارسال فیلم، حفظ صفحه معین شده در این طرح شرکت کرده و پس از داوری‌های انجام گرفته هدیه‌ای دریافت کنند.

افتتاح دارالتحفیظ  شبانه‌روزی «فائزون» در بهار
انتهای پیام

captcha