برگزاری آزمون کتبی جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان/ آنلاین برای نخستین‌بار
کد خبر: 3728450
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

برگزاری آزمون کتبی جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان/ آنلاین برای نخستین‌بار

گروه مسابقات ــ آزمون بخش کتبی بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان از صبح امروز در 9 رشته و به صورت آنلاین آغاز شده است.

برگزاری آزمون کتبی جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان / برگزاری آنلاین برای اولین بار

به گزارش خبرنگار ایکنا، آزمون بخش کتبی بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان از صبح امروز 17 تیرماه به صورت همزمان در سراسر کشور و به صورت آنلاین آغاز شده است.
این آزمون که برای اولین بار به صورت آنلاین برپا می‌شود، از ساعت 9 صبح امروز در پنج رشته و در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان آغاز شده و از ساعت 11 نیز در چهار رشته دیگر برگزار می‌شود تا پس از آن این مرحله از جشنواره به کار خود پایان دهد.
در بخش کتبی این جشنواره نزدیک به 600 شرکت‌کننده حضور دارند که از بین آنها حدود 90 نفر به مرحله کشوری راه‌ خواهند یافت. با توجه به برگزاری آنلاین این آزمون، نتایج آن تا روز سه‌شنبه 19 تیرماه اعلام خواهد شد.
این آزمون در رشته‌های آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه، آشنایی با صحیفه سجادیه، آشنایی با احادیث اهل بیت(ع) آشنایی با سیره معصومین(ع) حفظ موضوعی قرآن کریم، احکام، پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، مرحله کشوری بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان شهریورماه امسال برپا می‌شود، میزبان قطعی این مسابقات طی روزهای آینده اعلام می‌شود، اما به احتمال بسیار زیاد شهر مشهد میزبان مرحله کشوری این جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احلام عبیداوی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۱
0
1
کار اشتباهی بود که به صورت آنلاین برگزار کردند چون هیچکس از نتیجه ایی که مسب کرده راضی نیست و صددرصد اشتباهی رخ داده متاسفانه و حق بقیه رو ضایع کردند.
captcha