به‌کارگیری ظرفیت رسانه در افزایش ترغیب مردم به قانون‌مندی
کد خبر: 3735875
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

به‌کارگیری ظرفیت رسانه در افزایش ترغیب مردم به قانون‌مندی

گروه اجتماعی ـ. شهردار خرم‌آباد با تاکید بر فرهنگ‌سازی مشارکت مردم در مدیریت شهری و پرداخت عوارض شهرداری، اظهار کرد: از ظرفیت رسانه در افزایش ترغیب مردم به قانون‌مندی به‌کار گرفته شود.

ظرفیت رسانه در افزایش ترغیب مردم به قانون‌مندی به‌کار گرفته شود

به گزارش ایکنا از لرستان، وحید رشیدی، شهردار خرم‌آباد، شامگاه شنبه، ۱۴ مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران که در هتل شهرداری این شهر برگزار شد، با بیان این‌که اصحاب رسانه با انعکاس واقعیات سعی در مقابله با بی‌قانونی‌‌ها دارند، اظهارکرد: مدیریت شهری خرم‌آباد در این چندماه اخیر نهایت تعامل را با این قشر فهیم داشته است.
وی با اشاره به این‌که سیاست ما بهره‌گیری از نقدهای دلسوزانه خبرنگاران است، اضافه کرد: اگر دولت هزینه پرسنلی کارکنان را تقبل کند تمام شهرها آباد می‌شود لذا می‌طلبد دولت راهکاری برای افزایش اعتبارات پیدا کند.
رشیدی ادامه داد: در بدو ورود شورای جدید و تیم مدیریتی شهرداری، با همکاری مسئولان قضایی لرستان، ۲۴ هزار متر زمین که سال‌ها در اختیار یک سرمایه‌گذار بود به نام شهرداری برگردانده شد.
شهردار خرم‌آباد از برداشته شدن حضار پادگان ۰۷ خرم‌آباد خبر داد و گفت: با تعاملی که بین مسئولان ارشد استان و فرمانده لشگر ۸۴ صورت گرفت طی دو ماه آینده حصار این پادگان برداشته خواهد شد و طرح تفکیکی اجرا می‌شود این در حالی‌است که بخش دیگری از این پادگان میراثی است.
وی به فعال بودن طرح پارک آبشار طلایی اشاره و با ذکر این مطلب که سرانه‌هایی که یک پارک نیاز دارد باید در این پارک، اجرایی شود به انجام فعالیت‌های خوب سازمان فرهنگی شهرداری اشاره و افزود: رسانه‌ها به فرهنگ‌سازی شهری کمک کند کمااینکه در ایام نوروز به‌عنوان زیباترین شهر انتخاب شد.
رشیدی با ذکر این مطلب که در برخی کلان شهرها یک روز در میان زباله‌ها را جمع می‌کنند، اما زباله‌های شهر خرم‌آباد هر روز جمع‌آوری می‌شود، خاطرنشان کرد: مالکیت پارکینگ تپه ماسور با میراث فرهنگی است که ما زمین معوض آن‌را به نیروی انتظامی خواهیم داد.
شهردار خرم‌آباد با اشاره به این‌که طراحی پارک شاپوری انجام گرفته است و استارت کار ایجاد ساحلی به سمت فرودگاه در محدوده شهر را شروع خواهیم کرد به اتمام طرح مشاور بام خاطره‌ها اشاره و تصریح کرد: ایجاد منطقه چهار را مصوبه شورا گرفته است و به جد پیگیر انجام آن هستیم.
وی به فعالیت ۸ ایستگاه آتشنشانی در خرم‌آباد اشاره و با ذکر این مطلب که یک ایستگاه امداد و نجات و ۷ ایستگاه ثابت داریم، خاطرنشان کرد: طی چند ماه اخیر یک میلیارد تجهیزات آتشنشانی خریداری شده است. وی با اشاره به این‌که وقتی که ۴۰ درصد مردم شهر ما تحت نهادهایی هستند قطعاً انتظار وصول مطالبات کم است، اضافه کرد: دست هر سرمایه‌گذاری که به شهر ورود پیدا کند می‌بوسیم این در حالی‌است که طرح‌های شهرداری برای سرمایه‌گذاری توجیه اقتصادی دارد.

انتهای پیام

captcha