فقدان «آقای بازیگر» ضایعه‌ای برای هنر معاصر خواهد بود
کد خبر: 3739102
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
وزیر ارشاد:

فقدان «آقای بازیگر» ضایعه‌ای برای هنر معاصر خواهد بود

گروه هنر ــ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت عزت الله انتظامی را تسلیت گفت و بیان کرد: بی‌تردید فقدان این بزرگمرد ضایعه‌ای برای هنر معاصر ایران خواهد بود.

فقدان «آقای بازیگر» ضایعه‌ای برای هنر معاصر خواهد بودبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام سیدعباس صالحی، وزیر ارشاد آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت، «آقای بازیگر» مرحوم عزت الله انتظامی موجب تأثر و تأسف عمیق شد. این هنرمند فرهیخته و مردمی، قریب به هفت دهه از عمر پرثمر خویش را وقف ایفای نقش‌های گوناگون و متنوع در عرصه تئاتر و سینمای ایران نمود و با خلق خاطراتی به یادماندنی در ذهن همه ایرانیان هنردوست، چهره ماندگار هنر این سامان شد.

مردمی که با خنده‌های او شاد شدند و با اشک‌های او گریستند. از عزت الله انتظامی جز ادب، وقار و احترام ندیدند و هنرمندانی که در این عرصه همنفسی با او را تجربه کردند، همواره به نیکی و بزرگی از عزت سینمای ایران یاد می‌کنند. بی‌تردید فقدان این بزرگمرد ضایعه‌ای برای هنر معاصر ایران خواهد بود.

اینجانب فقدان این هنرمند مردمی را به عموم هموطنان، اصحاب فرهنگ و هنر و اهالی تئاتر و سینما، بویژه خانواده آن مرحوم و فرزندان برومند و هنرمند وی صمیمانه تسلیت گفته و از درگاه ایزد متعال رحمت واسعه و علو درجات برای آن عزیز از دست رفته آرزومندم.»

انتهای پیام

captcha