سوره‌های جزء 30؛ دستور کار مربیان پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن
کد خبر: 3745114
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

سوره‌های جزء 30؛ دستور کار مربیان پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر پیش‌دبستانی و مهد قرآن فرهنگسرای قرآن گفت: تا پایان تابستان جاری، آموزش سوره‌های جزء 30 قرآن کریم در دستور کار مربیان مهد قرآن فرهنگسرا قرار دارد.

محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر پیش‌دبستانی و مهد قرآن فرهنگسرای قرآن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: تا پایان فصل تابستان جاری، آموزش سوره‌های جزء 30 قرآن کریم در دستور کار مربیان مهد قرآن قرار دارد تا بتوانیم پس از اتمام آموزش این‌ سوره‌ها وارد مرحله آموزش اجزاء دیگر قرآن کریم شویم.
مدیر پیش‌دبستانی و مهد قرآن فرهنگسرای قرآن ادامه داد: تاکنون بیشتر سوره‌های جزء سی‌ام قرآن کریم به قرآن‌آموزان آموزش داده شده است و مربیان علاوه بر آموزش حفظ قرآن، به معانی و مفهوم آیات نیز می‌پردازند تا قرآن‌آموزان صرفا به حفظ سوره‌ها نپردازند و با مفهوم آیات نیز آشنا شوند.
خواجه محمودآباد تصریح کرد: هر یک از مربیان مرکز مهد قرآن فرهنگسرای قرآن تجربه فراوانی در رابطه با آموزش حفظ قرآن دارند به نحوی که با ایجاد انگیزه و علاقه در میان‌ قرآن‌آموزان از طریق آموزش همراه با نقاشی و بازی، ایشان را ترغیب به تداوم روند حفظ قرآن می‌کنند.
وی در پایان ضمن تشکر از تمامی مربیانی که در راه قرآن و آموزش کلام الهی به قرآن‌آموزان گام برمی‌دارند، تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح‌های مختلف حفظ قرآن کریم، بتوانیم گامی هر چند کوچک در زمینه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با تربیت حفاظ قرآن برداریم.

captcha