مردم ایران با اتحاد و همدلی فتنه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند
کد خبر: 3752883
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

مردم ایران با اتحاد و همدلی فتنه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند

گروه سیاسی- امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه ایران اسلامی از اوایل انقلاب تاکنون همواره در معرض توطئه‌های دشمنان است، اظهار کرد: ما باید با اتحاد و همدلی خود فتنه‌های دشمنان نظام را خنثی کرده و برای موفقیت روز افزون کشور گام برداریم.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 13 مهرماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب همواره مورد هجمه هیا بیشمار دشمنان بوده است که با انسجام، وحدت و تحت هدایت و درایت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، مانع از به نتیجه رسیدن توطئه های دشمنان شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران در شرایط کنونی نیز از این مهم غفلت نمی‌کنند، افزود: دشمنان در شرایط کنونی با جنگ روانی بدنبال ایجاد تفرقه و شکاف بین اقشار مختلف مردم و تضعیف نظام هستند اما این نقشه شوم آنان نیز به خود آنها باز می‌گردد.
امام جمعه سنندج با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی بیان کرد: امنیت کنونی کشورمان ناشی از تلاش‌های بی‌دریغ نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی است و مردم همواره قدردان ایثارگری و رشادت‌های آن‌ها هستند.
وی با تأکید بر برخورد جدی دولت و نیروی انتظامی با اخلال‌گران بازار ارز اعلام کرد: مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور هر چه سریع‌تر چاره‌اندیشی کنند.
دشمنان نظام از فرهنگ مقاومت مردم هراسناک هستند

سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان کردستان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج نیز گفت: دشمنان نظام از فرهنگ مقاومت مردم هراسناک هستند و درصدد ضربه زدن به این فرهنگ هستند غافل از اینکه امروز مقاومت در برابر جبهه کفر منطقه را در بر گرفته است.
وی اعلام کرد: دشمن سعی داشت با به وجود آوردن گروه‌های تروریستی به نام اسلام بتواند با جبهه حق و اسلام ناب مقابله کند ولی سرنوشت آنها را در عراق و سوریه دیدیم.
فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: مردم تاکنون در مقابل ناامنی‌ها مقاومت و ایثار کرده و مجاهدت سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و همه نیروهای مسلح این کار آنها را تکمیل کرده است.
وی در پایان یادآور شد: نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آسایش مردم به مشارکت همگانی نیاز دارد و این مشارکت در پلیس افتخاری و شوراهای معتمد پلیس تجلی پیدا می‌کند.
انتهای پیام

captcha