نیروی انتظامی مظهر اقتداری برگرفته از معنویت و ارزش‌های اسلامی است
کد خبر: 3753048
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

نیروی انتظامی مظهر اقتداری برگرفته از معنویت و ارزش‌های اسلامی است

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به برگزاری کلاس‌های استانداردسازی و آموزشی برای کارکنان گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتداری برگرفته از آموزه‌های دینی، معنویت، قانون‌گرایی و همچنین مظهر رفعت و مهربانی هستند و امیدواریم با ارائه بهترین خدمات به مردم در ارائه ماموریت‌های خود در تراز پلیس انقلاب اسلامی قرار گیریم.

مردم استان کردستان پیشگامان و پیشقراولان امنیت پایدار هستند

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی استان کردستان امروز، 14 مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای امنیتی استان کردستان اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی از روز جمعه 13 مهرماه آغاز شده و در روز پنج‌شنبه 19 مهرماه با غبارروبی مزار شهدا و محکم کردن تجدید عهد و پیمان‌مان با شهدا به پایان می‌رسد.
وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی مبنی بر «پلیس مقتدر، امین مردم» افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و نظم بوده و کارکنان انتظامی در حین ارائه خدمت مهربانی و رفعت را در دستور کار خود دارند.
فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به برگزاری کلاس های استاندارد سازی و آموزشی برای کارکنان اعلام کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتداری برگرفته از آموزه‌های دینی، معنویت، قانون گرایی و همچنین مظهر رفعت و مهربانی هستند و امیدواریم با ارائه بهترین خدمت به مردم در ارائه ماموریت های خود در تراز پلیس انقلاب اسلامی قرار گیریم.
وی بیان کرد: امروز شاهد مشارکت مردم در برقراری و توسعه نظم و امنیت در جامعه هستیم و جوانان تحصیلکرده جامعه تحت عنوان پلیس افتخاری در کنار نیروی انتظامی و مأموریت‌های آن‌ها حضور دارند.
سردار خرم‌نیا عنوان کرد: به برکت وجود جوانان تحصیلکرده و متخصص در مراکز مشاوره کلانتری‌ها و معاونت‌های اجتماعی امروز مداخلات اجتماعی توسط آنان برای پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی در حال انجام است.
وی ادامه داد: ما مفتخریم که حمایت‌های مردمی از نیروی انتظامی روز به روز در حال افزایش است و خیرین امنیت‌ساز در کنار نیروی انتظامی قرار گرفته‌اند و این خیرین مانند خیرین دوران جنگ با امکانات و منابع مالی خود در جهت توسعه نظم و امنیت در استان گام برمی‌دارند.
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: مردم استان کردستان پیش‌قراولان و پیشگامان امنیت پایدار هستند و متولیان نظم و امنیت نیز این چرخه را تکمیل و از آن محافظت می‌کنند که امیدواریم امنیت ما همانند امنیتی که مردم در سنوات گذشته ایجاد کردند، تامین و گسترش یابد.
وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با تأسی از عاشورای امام حسین(ع)، نیروهای مسلح موجب استحکام و استقرار ارزش‌های اسلامی در جامعه شده‌اند به طوری که در مقابل نظام استکباری و تحریم‌های این جنایتکاران مردم 40 سال مقاومت کردند.
سردار خرم‌نیا عنوان کرد: امروز در تمامی حوزه‌ها فرهنگ مقاومت را شاهد هستیم و مردم در صفوف متحد و به هم پیوسته 40 سال در مقابل تمام فشارهای استکبار جهانی ایستادگی کرده و به جایگاهی رسیدند که هیچ قدرت استکباری نمی‌تواند مقاومت آنان را بشکند.
وی نیروهای مسلح را ارکان مقاومت و پایداری دانست و یادآور شد: نیروهای مسلح برای حفظ ارزش‌های اسلامی و امنیت مردم توانایی خود را روز به روز افزایش می‌دهند.
انتهای پیام

captcha