اولین سالگرد شهید مدافع حرم «علی امیری» به روایت تصویر
کد خبر: 3757279
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

اولین سالگرد شهید مدافع حرم «علی امیری» به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم سردار علی امیری با حضور مسئولان کشوری و لشکری، همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا، 27 مهرماه بر سر مزار آن شهید بزرگوار در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم سردار علی امیری با حضور مسئولان کشوری و لشکری، همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا، 27 مهرماه از ساعت 9 تا 12 در حسینه شهدا واقع در میدان فلاح خیابان سجادی جنوبی و از 14:30 بر سر مزار آن شهید بزرگوار در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) برگزار شد.
گفتنی است، سردار امیری از فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که پس از دوران بازنشستگی با شروع حوادث سوریه در سال 94 داوطلبانه به‌منظور دفاع از حریم آل الله به یاری مردم مظلوم سوریه شتافت و حاصل سال‌ها تجربه دفاع مقدس خود را در اختیار مردم و جوانان باغیرت سوریه قرار داد تا بتوانند در مقابل دسیسه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، صهیونیزم و آل سعود فائق بیایند و استقلال عرضی کشورشان را حفظ کنند.
این فرمانده سپاه اسلام سال گذشته همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه(س) در حمله هوایی جنگنده‌های آمریکایی به منطقه دیرالزور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
روحش شاد، یادش گرامی باد.

مجید وفامهر
انتهای پیام

captcha