سازوکار انتخاب اعضای ناظر مجلس در شورای توسعه فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3757281
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

سازوکار انتخاب اعضای ناظر مجلس در شورای توسعه فرهنگ قرآنی

گروه سیاسی ــ به گفته‌ حجت‌الاسلام والمسلمین پژمان‌فر، از سوی مجلس دو نماینده به عنوان اعضای ناظر در شورای توسعه فرهنگ قرآنی انتخاب می‌شوند که این دو نفر صرفا از کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و فرهنگی خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نصرا‌لله پژمان‌فر؛ رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا، درباره سازوکار انتخاب نمایندگان ناظر مجلس در شورای توسعه فرهنگ قرآنی، گفت: مجلس در شورای توسعه دو عضو ناظر د ارد.

وی افزود: این دو عضو یکی از کمیسیون آموزش و تحقیقات و دیگری از کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواهد بود و هرکدام از کمیسیون‌ها موظف به معرفی نمایندگان خود هستند.

رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس یادآور شد: هر یک از کمیسیون‌های فوق دو نفر را به صحن علنی معرفی می‌کنند و پس از رأی‌گیری در صحن، از هر کمیسیون یک نفر به عنوان عضو ناظر در شورای توسعه فرهنگ قرآنی انتخاب می‌شود.

یادآور می‌شود براساس برنامه اعلامی، در جلسه روز یکشنبه 29 مهرماه، کمیسیون آموزش و تحقیقات، دو نفر از نمایندگان عضو کمیسیون به عنوان ناظر در شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی برای رأی‌گیری در صحن انتخاب می‌شوند ولی هنوز از انتخاب این اعضا در کمیسیون فرهنگی اطلاعی در دست نیست.

انتهای پیام

captcha