تجلیل از ۷۰ نوگل قرآنی و مداح مؤسسه «روضه ‌الذاکرین»+تصاویر
کد خبر: 3757341
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

تجلیل از ۷۰ نوگل قرآنی و مداح مؤسسه «روضه ‌الذاکرین»+تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مؤسسه مدح و مرثيه اهل بیت(ع) «روضه ‌الذاکرین» طی مراسمی روز جمعه، 27 مهرماه با حضور مسئولان از ۷۰ نوگل قرآنی و مداح این مؤسسه تجلیل کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مؤسسه مدح و مرثيه اهل بیت(ع) «روضه ‌الذاکرین» طی مراسمی روز جمعه، 27 مهرماه از ۷۰ نوگل قرآنی و مداح شرکت‌کننده در کلاس‌های آموزشی ترم تابستان این مؤسسه تجلیل کرد.
در این مراسم پیمان طالبی، مسئول واحد نوگلان مرکز روضه ‌‌الذاکرین ضمن تقدیر از حضار، گفت: واحد نوگلان قرآنی از سال ۱۳۹۵ اقدام به برگزاری کلاس‌های قرآنی و مداحی در این مرکز کرده است.
وی با اشاره به همراه بودن قرآن و عترت به‌عنوان ریسمان تمسک الهی در حدیث ثقلین، اولویت این مؤسسه را آموزش‌های قرآنی و مداحی توأم با یکدیگر خواند و افزود: این مرکز در کنار آموزش‌های قرآنی و مداحی در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت نوگلان نیز برنامه‌های متنوعی را زیر نظر اساتید مجرب دنبال می‌کند.
در ادامه عباس دلجو، مدیرعامل مؤسسه روضة‌الذاکرین، محوری‌ترین دغدغه و فعالیت این مرکز را تربیت نسل دینی برای آینده دین و انقلاب دانست و گفت: تجلیل از این ۷۰ نوگل قرآن و مداحی در این مقطع است و در دوره قبل نیز از ۴۰ نوگل قرآنی و مداحی تجلیل به عمل آمده است که قرار است پس از ماه صفر این نوگلان طی گذراندن دوره عالی هنرهای دینی را بیاموزند.
وی با تأکید بر اهمیت نقش آموزش و با اشاره به مشکلات متعدد آموزش و پرورش، اضافه کرد: این مؤسسه طی برنامه‌ریزی جامعی قصد دارد تا در امر آموزش مذهبی در مدارس منطقه ۱۴ ورود پیدا کند.
مدیر مرکز روضه الذاکرین ابراز امیدواری کرد با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران به‌ویژه سازمان تبلیغات اسلامی جنوب شرق استان تهران، این مؤسسه بتواند در سایر حوزه‌های فرهنگی ــ مذهبی ورود پیدا کند و سرمنشأ تحول عظیم در این حوزه باشد.
در پایان این همایش گروه تعزیه مرکز روضه الذاکرین با اجرای تعزیه روز عاشورا این حادثه عظیم را در مقابل چشم حاضران به تصویر کشیدند.
یادآور می‌شود، همایش تجلیل از ۷۰ نوگل قرآنی و مداح مؤسسه مدح و مرثيه اهل بیت(ع) «روضه ‌الذاکرین» با حضور حجت‌الاسلام داودی، مدیر اداری اداره سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، رئیس بسیج خانه مداحان، رئیس بازرسی سازمان بسیج مداحان، رئیس حفاظت سازمان بسیج مداحان و معاون فرهنگی، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه ۱۵ و دیگر مسئولان روز جمعه، 27 مهرماه در خانه محله ابوذر برگزار شد.

علی مشیری‌نیا
انتهای پیام

captcha