رونمایی از دستگاه چاپگر سه‌بعدی ساخت محققان کشور
کد خبر: 3757471
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

رونمایی از دستگاه چاپگر سه‌بعدی ساخت محققان کشور

دستگاه چاپگر سه‌بعدی طراحی و ساخته شده توسط محققان کشور با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مرکز آموزش عالی محلات رونمایی شد.

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: در این برنامه دکتر سورنا ستاری، معاون علمی رییس‌جمهور پس از بازدید از تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مرکز آموزش عالی محلات اظهار کرد: جهت استقرار آزمایشگاه‌های تحقیقاتی سنگ بخش خصوصی شهرستان محلات در مرکز تحقیقات و فرآوری سنگ‌های معدنی این مرکز دانشگاهی همکاری خواهیم کرد.

وی در ادامه درخصوص خرید تجهیزات مورد نیاز این مرکز گفت: تجهیزاتی را که در منطقه مورد مشابهی را ندارند، می‌توان از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران تهیه کرد.

حجةالاسلام علیرضا سلیمی، دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر مشارکت با بخش خصوصی گفت: وجود این مرکز دانشگاهی در شهرستان محلات نعمت بزرگی است، زیرا می‌تواند برطرف کننده مشکلات صنایع شهرستان و منطقه باشد.

دکتر حسن خلیلی رئیس مرکز آموزش عالی محلات نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد این مرکز گفت: با توجه به پتانسیل صنایع و خیرین شهرستان، امیدواریم با مشارکت با بخش خصوصی امکانات و تجهیزاتی را تهیه کنیم که به کمک آنها بتوانیم مشکلات صنایع منطقه را برطرف کنیم.

انتهای پیام

captcha