غنای فرهنگ با کتاب‌خوانی و انس با کتاب به وجود می‌آید
کد خبر: 3758732
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

غنای فرهنگ با کتاب‌خوانی و انس با کتاب به وجود می‌آید

گروه اجتماعی- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، گفت: فرهنگ جامعه اصلی ترین سرمایه آن به حساب می‌آید و غنای فرهنگ با کتاب خوانی و انس با کتاب به وجود می‌آید.

غنای فرهنگ با کتاب‌خوانی و انس با کتاب به وجود می‌آید

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، فرشاد رستمی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه کتاب تبریز، گفت: فرهنگ جامعه اصلی ترین سرمایه آن به حساب می‌آید و غنای فرهنگ با کتاب خوانی و انس با کتاب به وجود می آید.

وی با اشاره به اهمیت کتاب‌خوانی ادامه داد: در فرهنگ ایران زمین هم کتاب از قداستی خاص برخوردار است و تورق آن باعث آرامش روح و افزایش آگاهی انسان می شود و در شکل گیری شخصیت و هویت انسان موثر است.

رستمی افزود: فرهنگ ایران اسلامی از غنای کاملی برخوردار است و این فرهنگ باید هر چه بیشتر در جامعه معرفی شود. ایرانی‌ها فرهنگ خاصی دارند و کتاب خوانی با مردم این سرزمین عجین شده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، گفت: حضور ناشرین مطرح و تنوع در نشر و کتاب های چاپ شده در موضوعات مختلف و تخصیص غرفه برای سازمان های فعال در حوزه فرهنگ از ویژگی ها و مزایای نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال از ٢٩ مهر لغایت ٤ آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان می توانند هر روزه از ساعت ١٠ الی ٢٠ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام

captcha