حضور فعال ناشران قرآنی در شانزدهمین نمایشگاه کتاب تبریز
کد خبر: 3758834
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

حضور فعال ناشران قرآنی در شانزدهمین نمایشگاه کتاب تبریز

گروه فرهنگی- معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به اینکه این نمایشگاه با حضور عمومی ناشران برگزار شده است، حضور فعال ناشران قرآنی درشانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز چشم گیر است.

 حضور فعال ناشران قرآنی در شانزدهمین نمایشگاه کتاب تبریز

ابراهیم لایقی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در بازدید از شانزدهمین نمایشگاه کتاب تبریز، در گفت وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: با توجه به اینکه این نمایشگاه با حضور عمومی ناشران برگزار شده است، حضور فعال ناشران قرآنی درشانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز چشم گیر است.

وی افزود: استقبال مردم از نمایشگاه کتاب نشان می دهد علی رغم فشارهای اقتصادی جایگاه و اهمیت کتابخوانی در بین مردم فرهنگ دوست استان حفظ شده است.

لایقی، گفت: در آینده با ایجاد نمایشگاه داپمی و اختصاصی قرآن در مرکز شهر بیش از پیش میزبان علاقمندان حوزه قرآنی خواهیم بود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، با اشاره به ازدحام و استقبال بازدیدکنندگان نیز افزود: بازدید کنندگانی که قرار است در روزهای آتی از نمایشگاه بازدید کنند، در انتخاب کتاب دقت بیشتری داشته باشند و کتاب هایی انتخاب کنند که باعث رشد آنها شود.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال از ٢٩ مهر لغایت ٤ آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان می توانند هر روزه از ساعت ١٠ الی ٢٠ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام

captcha