به گزارش ایکنا از آذربایجانشرقی، حجتالاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، امروز در کارگاه آموزشی بازاریابی فرهنگی از برگزاری دورههای توانمندی برای مربیان فرهنگی با موضوعات مختلف اجتماعی، هنری، آموزش شهروندی و حقوق شهروندی خبر داد و گفت: باید مربیان و کارکنان فرهنگی در مورد تازههای حوزه فرهنگی آگاه بوده و اطلاعاتشان به روز باشد.
وی ادامه داد: باید در حوزه فرهنگی و اجتماعی راههای مواجهه با مخاطب را به روز کنیم و برنامههای فرهنگی اثرگذار باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با بیان اینکه بازاریابی فرهنگی یکی از ضرورتهای امروز حوزه فرهنگی است، گفت: صنایع فرهنگی یکی از صنایع پرسود است که در کشورمان خیلی نتوانستهایم به این سمت برویم. زیرساختها باید در این حوزه آماده شود.
حجتالاسلام حمیدی با اعلام اینکه باید از حوزه متولی بودن خودمان را بیرون بکشیم، بیان کرد: ایجاد فرهنگسراهای خصوصی نیز در همین زمینه بوده است.
وی گفت: در همین راستان بخشی از فعالیتها به بخش خصوصی واگذار میشود و ما نیز در این بین باید نظارت داشته باشیم.
انتهای پیام