برگزاری ۴۰۰ برنامه به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در تبریز
کد خبر: 3779893
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
حجت‌الاسلام حمیدی خبر داد:

برگزاری ۴۰۰ برنامه به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در تبریز

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برگزاری جشن‌های دهه فجر و گفتمان انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: ۴۰۰ برنامه فرهنگی و هنری به‌مناسبت دهه فجر در مراکز فرهنگی شهرداری برگزار می‌شود.

برگزاری 400 عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، امروز، 19 دی‌ماه در نشست مدیران فرهنگی مناطق شهرداری با بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهمیت گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی بوده و همه باید با تمام توان مدافع آن باشیم.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای براندازی و توطئه‌چینی علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، گفت: برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امید آفرینی در جامعه امری ضروری است.
حجت‌الاسلام حمیدی‌ افزود: برای تثبیت اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باید بیش از پیش از هر فرصتی برای معرفی و شناساندن انقلاب و ارکان آن به جهانیان استفاده شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برگزاری جشن‌های دهه فجر و گفتمان انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت:  400 عنوان برنامه فرهنگی وهنری به‌مناسبت دهه فجر در مراکز فرهنگی شهرداری برگزار می‌شود.
وی گفت: اجرای 30 جشن انقلاب با رویکرد محله محوری در محلات مناطق دهگانه سه محله در هر منطقه، برگزاری 10 جشن بزرگ پيروزي انقلاب ويژه شهروندان در سالن‌هایی با گنجایش 5 هزار تا 10 هزار نفر برای شهروندان، اجرای نمایش‌های خیابانی در نقاط مختلف شهر، برگزاری چله انقلاب و برگزاری جشنواره فجر فاطمی در فرهنگسرای الغدیر، حضور اتوبوس شادی پیام انقلاب در محلات و مناطق کم برخوردارو اجرای برنامه جنگ شادی با محتوای فرهنگی برای کارکنان و خانواده محترمشان در مناطق دهگانه شهرداری از جمله اين برنامه‌هاست.
حجت‌الاسلام حمیدی، در ادامه به تبیین دیگر برنامه دهه فجر شهرداری تبریز پرداخت و گفت: در کنار برنامه‌های ذکر شده برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی توسط منطقه 7 شهرداری تبریز برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری شب خاطره در مراکز فرهنگی شهرداری برنامه‌ریزی شده که در دهه فجر به نمایش عموم در خواهد آمد.
وی با اشاره به هم‌زمانی ایام فاطمیه با ایام الله دهه فجر بر ضرورت حفظ شعائر این ایام و نقش‌آفرینی زنان در پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با تاکید بر استفاده از شیوه‌های نو و خلاقانه در فضاسازی شهری گفت: امسال فضاسازی شهری برای بزرگداشت ایام دهه فجر با نصب 40 تابلو با مضامین انقلاب اسلامی و جملات گهر بار حضرت امام‌(ره) در 10 نقطه شهر تحت عنوان مسیر فجر و نصب المان‌های انقلاب در مسیر راهپیمایی انجام می‌شود.
وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی شهرداری‌ها در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق دهگانه شهرداری تبریز و برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی ـ هنری در مراکز فرهنگی شهرداری را از دیگر برنامه‌های شهرداری تبریز عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha